Strepen door het beeldschrem vanaf het opstart moment

Status
Niet open voor verdere reacties.

23rdRobby

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Hye

ik heb een probleem met het opstarten van mijn pc nadat NFSCarbon Crashte, sins die lopen er allemaal strepen evenwijdig van boven naar beneden over het beeldschrem en na het laad shrem van windows gaat mijn Monitor naar standby en mijn pc blijft gewoon aan

weet iemand wat het probleem is

Installeer de drivers voor je beeldscherm opnieuw, of download de meest recente.

mare ik kan niet XP normaal opstarten alleen in veilige modus

mare ik kan niet XP normaal opstarten alleen in veilige modus
Ga dan eerst het volgende proberen: Start op in Veilige modus door zodra de BIOS POST-meldingen verdwenen zijn (of een logo van een fabrikant)
herhaaldelijk op F8 te drukken. Kies met de pijltoets voor Veilige modus en druk op Enter.
Ga nu met de muis op een lege plek op het Bureaublad, staan rechtsklikken, Eigenschappen, Instellingen.
Zet de beeldschermresolutie iets lager, als hij nu bijvoorbeeld op 1280x1024 staat.
Daarna de knop Geavanceerd, Beeldscherm en zet de vernieuwingsfrequentie op 60 Hertz.
Herstart de PC en kijk of je wel Windows kunt inkomen.

Edit: tenzij wat Lange Pier voorstelt gewerkt heeft.

Laatst bewerkt:
In de Veilige modus kun je de vernieuwingsfrequentie helemaal niet veranderen, dus dat idee vervalt. :confused:

Ik heb de nieuwste Drivers van Nvidia gedownload en geinstaleerd maar dat werkt ook niet ben nu momenteel bezig met systeem herstel kijken of dat werkt, mag ik hopen

ik heb dus precies het zelfde probleem als jou nu (ook na het instaleren van NFScarbon) heb allemaal strepen door me scherm. Heb gewoon windows opnieuw geinstaleerd en het werkt weer. En nieuwe drivers ed. Pc start weer gewoon op maar de strepen zijn op geen enkele manier weg te krijgen. Krijg het gevoel dat mijn videokaart overhit is geworden oid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan