strepen in beeld alleen tijdens het filmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aerocool

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Berichten
48
hey iedereen
Ik weet niet of ik het hier goed post
ik heb een foto camara van Panasonic tipe DMC-TZ2

en nu me vraag
als ik er mee ga filmen is hij best slecht van kwaliteit je ziet van die strepen in beeld
maar als je een foto maak is het weer een super kwaliteit weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes aerocool
 
Hallo aerocool. Je zou eens hier kunnen kijken, wellicht een firmware update uitvoeren. Ik zie daar staan DMC TZ 20 enz enz. Je typte DMC TZ 2. Kijk daar eens even, wellicht kom je daar verder mee. Strepen in je beeld is vervelend. Je moet dus inderdaad bij panasonic zijn. Heb je dit toestel geregistreerd dan krijg je wellicht ondersteuning. Heb je een handleiding. Op die site kun je rechtboven zoeken. Type daar je type nummer eens in en vind je dan meer informatie. Succes.;)

klik

Is dit hem. klik
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle antwoord
ik zal even kijken ik wist niet dat ik mijn foto camara kon update
ik laat je weten of het gelukt is of niet :)
 
ik moet VERSION DISP hebben bij de instellingen maar ik zie alleen reseten taal instellingen en niks over VERSION DISP
 
Oh ik las in de gebruiksaanwijzing dit. blz 49. Heb je de gebruiksaanwijzing gelezen. Controleer uw versie van de camera-firmware.

Dus kennelijk moet je het exacte type nummer hebben. Dat zou dan aangegeven staan op je camera.

Dan ga je naar de website van Panasonic en zoek ja daar het juiste type.

 
klopt ik zoek ook Versie disp.] maar ik zie hem niet tussen staan ben wel reset en formateren tegen gekomen

in mijn setup staat dit

klikinst
wereldtijd
LXD-scherm
richtlijnen
reisdatum
auto revieuw
batt. besp
zoomoverz
besparing
Toon
ontspanner
volume
NR. reset
resetten
Video uit
TV-ASECT
Scenemenu
keuzedisplay
Taal

en ik zie niks over Versie disp.
ik ben bang dat mij foto camara oud voor is en dat ik in deze software niet kan update


EDIT
Bedankt voor je hulp maar die camara lijkt wel erg op de mijne maar is hem niet
http://www.portablegear.nl/download...C-TZ2&PID=1368&Bestandsnaam=panasonic-dmc-tz2
hier staat de handleiding van mij camara en er staat niks over update
dus mijn toestel kan dat niet :(
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad balen ja, dat zie ik nu ook ik keek nog eens dieper voor je maar kennelijk heeft Panasonic niets meer voor dit toestel. :evil:

Denk je dat je een leuk toestel hebt en dan dit. Jammer dat er niets tussenstaat.:confused:
 
ik heb hem ook ondertussen en paar jaar dus hij is ook niet echt nieuw meer :)
maar toch bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan