strepen in beeld van laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxien

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2006
hallo

mijn beeld van de laptop vertoond strepen en trilt en is dan onleesbaar
het gekke is als ik de w of de q vast houd dan zijn de strepen en het trillen weg
heeft iemand een idee wat dit kan zijn

mvg maxien

Als het echt oppervlakkig het scherm is dan denk ik het scherm overleden is...Zou niet echt weten wat het anders kan zijn.

Kan wel even wachten, mischien heeft iemand anders een idee.

Hallo

"mijn beeld van de laptop " ---> merk/typenr/ouderdom ben je vergeten te vermelden.

Zo onthoud je jezelf misschien van specifiek nuttige antwoorden.

Met de huidige vermelde info :

Test deze laptop op een extern scherm --> beeld o.k. ???

Heb je ook slecht beeld in de b.i.o.s. van deze laptop ???

"het gekke is als ik de w of de q vast houd dan zijn de strepen en het trillen weg"

Weet niet hoe handig je bent ... probeer eens of het in/uitpluggen van de datakabel die naar het t.f.t. paneel loopt helpt.

Ik bedoel de connector die met het motherboard is verbonden.

DE connector aan het t.f.t. paneel zelf komt zelden of nooit los.

De laptop dient hiervoor uiteraard gedeeltelijk te worden gedemonteerd.

Hoe ??? geen vermelding merk/typenr/ouderdom.

Peter

Misschien loopt onder de W en Q idd de kabel door die met het moederbord verbonden is, tip van VDK_P. Dus na lopen met service manual (daar staan de details in hoe laptop te openen) of via Youtube.
Nieuw scherm nodig (denk het niet...)
http://www.ebay.nl/usr/bumblesale
Hier heb ik een keer een prima scherm gekocht. Maak DUIDELIJKE foto's van ALLE stickers aan de achterkant van het scherm en stuur dit met AL je gegevens van de laptop naar hen toe in een mail en vraag welk scherm zij hebben voor je. Ik had een vervangend scherm maar SUPER goed... (net iets boven de 100 euro en das niet duur).
Het scherm werd super goed verpakt verstuurd en hun mail support bij het uitzoeken was ook erg goed. Binnen een week aanwezig uit de UK.
Mailadres staat onderaan.

PS : waarom zo... omdat per land/regio nog wel eens verschillende schermen in zo'n laptop gebouwd worden en als dan er ook een andere inverter inzit ...krijg je mogelijk problemen. Met dit overleg minimaliseer je de kans dat het mis gaat.

Laatst bewerkt:
hallo

bedankt voor de snelle hulp

merk is Fujitsu siemens amillo 2727
op extrene beeldscherm gaat het goed
in bios trilt ie ook
conector moet ik even na kijken dan hoe ik dat moet doen

kunt u me uitleggen hoe ik dit moet doen aub

probeer eens of het in/uitpluggen van de datakabel die naar het t.f.t. paneel loopt helpt.

Ik bedoel de connector die met het motherboard is verbonden.

mvg maxien

Als je dat niet weet moet je via google een service manual zoeken of een filmpje op youtube zoeken waar het uitgelegd staat...
Met alle respect..... iemand die dit zelf niet kan opzoeken kan imho ook die laptop niet openen en mogelijk repareren..
Of... vraag in de buurt een handig vriendje/vriendinnetje...

nou wees even aardig dan en stur me een linkje waar ik die kan vinden

maxien

hallo

ik heb de laptop open geschroefd er zat een kabeltje knel en doet het nu weer zoals hij het hoort te doen
probleem opgelost

groetjes maxien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan