strepen in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

sygys

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
beste mensen,

Ik heb een asus laptop en op mijn scherm krijg ik strepen. deze strepen ontstaan eigenlijk doordat de pixels in die lijn 2 of 3 pixels te ver naar links of naar rechtsstaan. dus deze lijnen verspringen zeg maar.

Het vreemde is dat dit pas begint als windows is opgestart en verschijnen dan op het bureaublad alleen waar de muis of pictogrammen zich bevinden.

Als je internet explorer op start zag je in het window eerst geen strepen (verschuivingen) nu echter wel, terwijl ik niks heb veranderd.

Is dit een grafische fout in mijn videokaart, mijn drivers of loopt windows langzaam de soep in?

met vriendelijke groet,

John Hermans

bedankt voor de geen reacties! maar heb het probleem al opgelost. het was een fout in de drivers!

Voor iedereen die dit nog lezen gaat en ook problemen heeft. als bij een screenshot blijkt dat de strepen er niet op staan is het niet persee het beeldscherm! een driver fout kan ook ben ik achter gekomen vandaag.

probeer voordat je een nieuwe videokaart koopt of een nieuw beeldscherm eerst om alle drivers en programmas te verwijderen die ook maar iets te maken hebben met je videokaart. zoals driver tune programmas configuratie programmas en zelfs remove tools om de driver te verwijderen (deze gaf uiteindelijk het conflict met mijn omega drivers) start wanneer gevraagd de computer opnieuw op. wanneer alles eraf is zet je 1 schone installatie op de computer. start de computer opnieuw op en kijk of het probleem weg is.

Doe dit met controleren van verschillende kleuren achtergrond en fotos bij mij begon ie pas strepen te geven naar mate het beeld zwaarder werd.

Hoop dat ik hier iniedergeval nog iemand mee geholpen heb.

groeten

John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan