strepen in spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Berichten
505
Ik had gister een vraag geplaatst over NFSU2 ( need for speed underground 2 ) jullie raadden mij aan een nieuwe videokaart te halen, die heb ik nu

Gforce 4 128 mb FX5700LE

Nu heb ik dat geinstalleerd, DirectX 9.c nieuwste nvidia drivers... maar nu krijg ik alsnog strepen in het spel als ik het spel aan het spelen ben, ik draai windows xp pro...

En wat ik ook zie is dat als ik bij nvidia ga kijken ( rechtsonderin ) bij mijn beeldscherm, dan geeft hij aan bij BUS : PCI!!

wat kan dit zijn ?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door XXlerator
Ik had gister een vraag geplaatst over NFSU2 ( need for speed underground 2 ) jullie raadden mij aan een nieuwe videokaart te halen, die heb ik nu

Gforce 4 128 mb FX5700LE

Nu heb ik dat geinstalleerd, DirectX 9.c nieuwste nvidia drivers... maar nu krijg ik alsnog strepen in het spel als ik het spel aan het spelen ben, ik draai windows xp pro...

En wat ik ook zie is dat als ik bij nvidia ga kijken ( rechtsonderin ) bij mijn beeldscherm, dan geeft hij aan bij BUS : PCI!!

wat kan dit zijn ?


Jammer dat je XP draait, ben daar niet zo goed in.
Anyway ik zal m'n best doen.

-rechtsklik op deze computer
-eigenschappen
-hardware
-aparaatbeheer
-als alles geminimaliseerd is dan ligt het iig niet aan een driver

Is er iets gemaximaliseerd + een uitroepteken er bij dan moet je even de eigenschappen (rechsklik enz.) van het betreffende item openen, kijk even of gemeld wordt wat er aan de hand is, meestal niet nl.
Het beste wat je kunt doen is even de driver op nieuw installeren, je moet even kijken of die op de cd van je moederbord staat of op die van je nieuwe videokaart, hij kan ook ergens op je Harde schij staan. Vind je hem dara niet zoek dan ff het internet af naar de betreffende driver.

Als dit allemaal niet helpt zal het zeer ws een hardwarematige of op een of andere vage manier een softwarematig probleem zijn.
 
hij geeft nergens een probleem in windows zelf, alleen bij nfsu2 zie je strepen af en toe die der niet horen... ook staat hij op PCI terwijl hij in het AGP slot zit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan