Strepen op Beeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baryonix

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2011
allereerst stel ik mij even voor ik ben jeffrey en ik ben 21 jaar ;)

Ik zit met een dringende vraag waar ik graag antwoord op wil. mijn vraag is ik heb gister een hele nieuwe pc gekocht. en ik wil daar total war games op spelen. mijn pc heb ik getest op de site can you run it en alles was goed. maar nu zie ik in filmpjes toch af en toe wat strepen zou dit ook aan mijn computer scherm kunnen liggen?

Alvast bedankt voor de hulp

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij..:thumb:

Ik heb de titel van je vraag aangepast.Hetgeen wat jij verzonnen had geeft niet echt je probleem weer.Deze wellicht wel.:D

Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware.

Kleine kans. Zitten alle stekkers goed? Wat zijn de temperaturen van de computer terwijl je het spel aan het spelen bent? Als die inorde zijn, terug naar de winkel, want dan is er een grote kans dat de videokaart brak is. (Voor de zekerheid ook even een ander scherm op de PC aansluiten)

Welke videokaart? (ati reeks vermoed ik?) en zijn je drivers up to date?

Indien dit in orde is zou ik even kijken naar wat video burn programmas zoals MSI kombustor. Hebben de strepen nog een bepaalde kleur? (grijs / paars)

Code:
MPN: P5216 D

Type: Personal computer

Productvormfactor: Towermodel

Processor

Type: Intel Core i7 2600K / 3.4 GHz

Multi-Core Technologie: Quad-Core

64-bit Computer: Ja

Aantal geïnstalleerd: 1

Max. aantal ondersteund: 1

Hoofdfuncties processor: Hyper-threadingtechnologie, Intel Turbo Boost Technology 2, Intel Smart Cache

Cachegeheugen

Grootte geïnstalleerd: 8 MB

Cache per processor: 8 MB

Ram

Grootte geïnstalleerd: 4 GB

Technologie: DDR3 SDRAM

Model: DIMM 240-pins

Voorzieningen: Dubbelkanaals geheugenarchitectuur

Controller voor opslag

Type: Serial ATA - geïntegreerd

Interfacetype controller: Serial ATA-300

Opslag

Harde schijf: 1 x 1 TB - standaard - Serial ATA-300

Harde schijf (tweede): 1 x 40 GB - vast

Optische opslag

Type: DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM

Kaartlezer

Type: Kaartlezer

Ondersteunde flash-geheugenkaarten: Geheugenplaat, MultiMediaCard, SD-geheugenkaart, xD-Picture Card

Beeldscherm

Type beeldscherm: Geen

Graphics controller

Type: Insteekkaart

Grafische processor/leverancier: NVIDIA GeForce GTX 460

Videogeheugen: 1 GB GDDR5 SDRAM

Digitale videonorm: Digitale Visuele Interface (DVI), High-Definition Multimedia Interface (HDMI)

HDCP-compatibel: Ja

Ik heb effe alle informatie van mijn pc hier neer gezet het gaat om de games napoleon total war en shogun total war

Laatst bewerkt door een moderator:
Kleine kans. Zitten alle stekkers goed? Wat zijn de temperaturen van de computer terwijl je het spel aan het spelen bent? Als die inorde zijn, terug naar de winkel, want dan is er een grote kans dat de videokaart brak is. (Voor de zekerheid ook even een ander scherm op de PC aansluiten)

Lezen is tegenwoordig ook zo ouderwets.

Ik vraag om de temperaturen van de videokaart, niet of het systeem aan de eisen van het spel voldoet.

die staat op 35 graden cpu en 35 voor systeem dat kan ik zien via het overklok systeem

Dan mag je nu de laatste dingen doen:

pc is net een dag oud dus ik heb duidelijk in de winkel gevraagd of hij de allerzwaarste games aan kon en dat kon ie en dat heb ik ook nog even getst op can you run it. dus er bestaat ook een kans dat het aan mijn beeldscherm zou kunnen liggen die is namelijk al 3 jaar oud.

Daarom staat er ook dat je een ander scherm moet testen voor je terug naar de winkel gaat. Overigens, hardware kan altijd kapot gaan, hoe oud ze ook zijn.

Daarom staat er ook dat je een ander scherm moet testen voor je terug naar de winkel gaat. Overigens, hardware kan altijd kapot gaan, hoe oud ze ook zijn.

Maar her rare is Ik heb mijn scherm bij Dyn*byte gekocht en bij de pc kreeg je de voledige Shogun 2 total war. dan zou je toch denken dat je pc het aankan of zie ik dat verkeerd waardoor ik het messchien uit kan sluiten dat het aan mijn pc ligt...

Laatst bewerkt:
Volgens mij lees je mijn post elke keer weer helemaal verkeerd. Ik post toch duidelijk dat elk stukje hardware op elk moment kapot kan gaan, ongeacht hoe oud het is? Dat heeft niks met de compatibiliteit van het spel met jou computer te maken. Want dat zou inderdaad geen probleem moeten zijn.

Nou heb een nieuw beeldscherm gekocht het is nu nog steeds dat ik lijnen zie het zijn trouwens geen kleur lijnen. als jullie mijn pc specificaties zien zeggen jullie dan dat hij de total war games makkelijk aan moet kunnen of toch niet?

als ik dit niet op kan lossen dan breng ik mij pc + beeldscherm terug. dan ga ik voor wat anders.

alvast bedankt voor de reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan