Strepen op onderste gedeelte van laptop scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superindo1970

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Hallo,

Wie kan mij adviseren met het volgende probleem dat ik heb met het scherm van mijn laptop.
Op een gegeven moment kwamen er strepen onder aan het scherm, even lang en breed als, zeg maar, de balk. Vanaf vandaag is het opeens veel breder geworden, zo'n 1/3 gedeelte van mijn scherm. Heel irritant.

Ik wilde eigenlijk een print-screen toevoegen om het te verduidelijken, maar als ik de print-screen plak in Wordt, zie ik daar de strepen niet.

Eerst was het nog te doen, maar nu de strepen 1/3 van mijn beeldscherm vullen, is dit erg vervelend.

Wie kan mij helpen?

Groeten,

Danny

Ik denk dat de laptop scherm kapot is. Dat kan je testen door een echter computer scherm eraan te hangen. Heb je dan die strepen niet meer, is het echt de laptop scherm.

Hallo

"maar als ik de print-screen plak in Wordt, zie ik daar de strepen niet."

" zo'n 1/3 gedeelte van mijn scherm"

Met deze 2 gegevens --> zo goed als zeker een defekt t.f.t./ccfl of l.e.d. paneel.

Meestal zijn deze niet zo duur.

Zelf monteren/demonteren is haalbaar , mits je geen linkerhanden bezit.

Jammer genoeg geen vermelding merk/typenr/ouderdom , dus meer info geven zit er niet in ....

"Ik wilde eigenlijk een print-screen toevoegen om het te verduidelijken, maar als ik de print-screen plak in Wordt, zie ik daar de strepen niet."

Je had een foto kunnen nemen van het werkende scherm ....

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan