strepen op scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

alain1988

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
1.175
het probleem is als we de pc opstarten dat we groene en blauwe strepen op het scherm krijgen ik heb er al een anders scherm op aangesloten maar hetzelfde door wat zou dit kunnen zijn ?
 
re

zal es kijken voor de driver up te daten maar denk wel dat ze up to date es zal effe proberen vga kaart te versteken
 
ik heb hetzelfde probleem

De pc heeft schade opgelopen door inslag van de bliksem in de buurt.Het beeld bleef zwart en ik hoorde 2 piepjes,die ik normaal niet hoorde.Het scherm gaf aan dat er geen verbinding was,dus heb ik de VGA kaart vervangen door een 2ehands. Nu had ik wel beeld maar strepen van allerlei kleuren .Verder had ik de indruk dat er niet veel gebeurde,ook kon ik niet in de bios komen.
Ook bij een andere vervanging dezelfde verschijnselen.De geheugenbankjes heb ik verwijderd.Ik hoor nu het normale piepje bij het opstarten.
Moet ik concluderen dat het moederboard overleden is?:confused:
 
aanvulling:
ook heb ik de batterij van het moederboard eruit gehaald en er weer in geplaatst om zodoende de bios te resetten.
Na de blikseminslag heb ik ook nog de voeding vervangen,waarna de computer nog een paar uur heeft gewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan