strepen over mijn beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

kataki

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Ook allemaal lijntjes over scherm!!!

Vanmorgen bij het opstarten gebeurde het ook bij mij. Ook met medion/Aldi. Heb toevallig gister de nieuwe internet explorer gedownload en toen dacht ik in eerste instantie dat het daar aan lag.Ik begrijp er niets van. Heb goede antivirus ed.:shocked:

Alvast bedankt, maar wat bedoel je met: "overgeclocked" ??

Overclocken is het "sneller" maken van de kaart, hierdoor kan de kaart warmer worden. Jou strepen zijn waarschijnlijk artifacts wat veroorzaakt wordt door te warm of defect videogeheugen zoals meastro12 vermelde.

Laatst bewerkt:
Ok, dank en het klopt dat mijjn videokaart van Radeon is. Ik ga eens onderzoeken of ik iets kan "overclocken" :)

Je moet juist niet overclocken, dat kan ook een oorzaak zijn van het probleem. Als je dus nog niet hebt overgeclocked, dan kan je er bijna voor 99% zeker van zijn dat je videokaart aan vervanging toe is.

Kataki ik heb van jouw vraag een eigen topic gemaakt.
Het is niet de bedoeling dat jij met jouw probleem gaat mee ;iften in een vraag van een ander.
Ook al lijkt het probleem hetzelfde.

ontstoffen helpt ook

Heb vandaag de computer opengemaakt en ontstoft met stofzuiger en tissues. ook de videokaart er uitgehaald, schoongemaakt en weer erin. De lijntjes zijn veel minder, maar helaas, niet verdwenen, dus inderdaad definitief beschadigd. Dat wordt een nieuwe videokaart kopen.
Bedankt voor de tips

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan