Strepen tijdens het gamen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter riic0
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

riic0

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Hallo,

Ik heb nu al een lange tijd dat als ik game(maakt niet uit welke game) dat ik bewegende strepen in mijn beeldscherm krijg.
Na veel te hebben ge-googled en van alles te hebben geprobeerd(andere drivers van de videokaart geïnstalleerd, andere beeldscherm geprobeerd), zei iemand tegen mij dat het artifacts zijn, dus dat het aan mijn videokaart lag.
Omdat ik toch nog garantie had op mijn videokaart besloot ik om terug te gaan naar de winkel en heb daar het probleem uitgelecht, ze wisten het zelf ook niet helemaal maar besloten mij een andere videokaart te geven.
Toen ik thuis kwam weer enthousiast mijn videokaart er in gezet, nog steeds het zelfde probleem....
Maar tot mijn verbazing sloot ik een keer mijn pc aan op mijn tv via hdmi, en toen had ik niet de strepen als ik een game ging opstarten.
Toen zat ik te denken kan het komen door de resolutie van mij beeldscherm? (1440x900) (tv is 32 inch weet zo 1,2,3 de resolutie niet)
Of licht het toch aan iets anders?
Ik zou hier onder even de specs van mijn pc zetten:

Processor: AMD X6 1100T Black Edition @ 3,7 ghz (turbo boost)
Geheugen: 16GB Kingston Hyperx RAM
Videokaart: Asus GTX560 OC
Hardeschijf: Samsung Spinpoint F3 1TB
SSD: OCZ Agility 3 120GB
Voeding: Corsair TX750
Beeldscherm: Philips 190SW(1440x900)

Ik hoop dat iemand misschien hier ervaring mee heeft en mij kan uitleggen wat het probleem is.
Alvast bedankt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan