Strepen weg halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hoe krijg ik de strepen hier uit word? ik vraag dit namens iemand anders en ze heeft ooit een streep met gewoon _ gemaakt en sinds dien zitten ze door heel haar werk heen. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

grtz

zie plaatje:

attachment.php

tam.jpg

Stuur even het bestandje naar gast0225-helpmij@live.nl en ik verwacht dat het met een minuutje goed komt. Uiteraard kan ik je dan ook zeggen waar het probleem zat. Wil je alvast zelf gaan 'puzzelen", klik dan eens op (zie plaatje)

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    76,8 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt:
Stuur even het bestandje naar gast0225-helpmij@live.nl en ik verwacht dat het met een minuutje goed komt. Uiteraard kan ik je dan ook zeggen waar het probleem zat.

Nou het is een boek dat ze aan het schrijven is dus ik denk niet dat ze dat graag opstuurt naar iemand... ze wilt het al niet naar mij sturen. Heeft iemand een idee? Wel bedankt iig voor je hulp maar ja... vrouwe -_-

Ik heb mijn reactie aangepast, zie hierboven, daarnaast : met zoek en vervang een aantal letters laten vervangen door x'en en cijfers maakt het geheel voilledig onleesbaar.
Enne, discretie is gegarandeerd. Ik ben al even aanwezig hier op het forum en het zou mijn reputatie niet ten goede komen als dat niet gewaarborgd zou zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn reactie aangepast, zie hierboven, daarnaast : met zoek en vervang een aantal letters laten vervangen door x'en en cijfers maakt het geheel voilledig onleesbaar.
Enne, discretie is gegarandeerd. Ik ben al even aanwezig hier op het forum en het zou mijn reputatie niet ten goede komen als dat niet gewaarborgd zou zijn.

dit krijgt ze:
attachment.php

Bijlagen

• huhh.jpg
    huhh.jpg
    74,5 KB · Weergaven: 309
Het liefst zou ik toch een enkele pagina willen hebben, maar goed:

als de streep wordt aangeklikt / er met de cursor naar toe gegaan wordt (ervoor of erachter) en er wordt enkele maken op de DEL en / of de BS gedrukt, dan ................?

Ik kan vanaf het beedlscherm hiervandaan maar lastig conclusies trekken:

vragen die ik heb zijn o.a. is er met secties gewerkt, is er met lijnen gewerkt (bovenrand / onderrand) en zo heb ik nog meer vragen?
Echt, een enkele pagina waarin met zoek en vervang de tekst onleesbaar is gemaakt zullen het probleem snel duidelijk maken.

Laatst bewerkt:
Het liefst zou ik toch een enkele pagina willen hebben, maar goed:

als de streep wordt aangeklikt / er met de cursor naar toe gegaan wordt (ervoor of erachter) en er wordt enkele maken op de DEL en / of de BS gedrukt, dan ................?

Ik kan vanaf het beedlscherm hiervandaan maar lastig conclusies trekken:

vragen die ik heb zijn o.a. is er met secties gewerkt, is er met lijnen gewerkt (bovenrand / onderrand) en zo heb ik nog meer vragen?
Echt, een enkele pagina waarin met zoek en vervang de tekst onleesbaar is gemaakt zullen het probleem snel duidelijk maken.

Jup, maar als ik t kreeg had ik het waarschijnlijk ook kunnen vinden, beetje zoeken en ik kom er wel uit maar ik weet niet goed wat die "onderwater" tekens precies betekenen (vetgedrukte 'q'). Dus ik dacht dat iemand mij misschien mee kon helpen maar ja... ze heeft ook geprobeerd mij het bestand in een aparte Word document te plaatsen maar ja omdat de pagina instellingen daar anders zijn krijg je allemaal enters waar het niet hoort enzo omdat de lineaal daar oa anders afgesteld is!

Iig bedankt voor het proberen mee te denken ^^ en dat deleten en selecteren van de lijn werkt niet helaas...

grtz,
Yorick

Hier kan het probleem ook zitten en helaas wordt die instelling niet zichtbaar bij het 'onderwater' teken.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    59,3 KB · Weergaven: 84
Mogelijk is het iets met AutoCorrectie. Als ik 4 x _ achter elkaar typ op een verder lege regel en dan op Enter druk, vervangt Word dat door een lijn over de hele tekstbreedte. Hetzelfde met #, -, = en *, maar dan komt het er wel steeds anders uit te zien.
Eén manier om ervan af te komen (uitgeprobeerd met Word 2002, voer het uit op een kopie van het bestand) is: maak een nieuw opmaakprofiel aan. Ga na welk opmaakprofiel de alinea's met die lijn eronder hebben Vervang dan die opmaakprofielen door het nieuwe opmaakprofiel. Weg lijnen. Tekenopmaak zoals cursief en onderstreping blijft behouden, andere opmaak heb ik niet gecontroleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan