Yorick1989
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2008
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur even het bestandje naar gast0225-helpmij@live.nl en ik verwacht dat het met een minuutje goed komt. Uiteraard kan ik je dan ook zeggen waar het probleem zat.
Ik heb mijn reactie aangepast, zie hierboven.
Ik heb mijn reactie aangepast, zie hierboven, daarnaast : met zoek en vervang een aantal letters laten vervangen door x'en en cijfers maakt het geheel voilledig onleesbaar.
Enne, discretie is gegarandeerd. Ik ben al even aanwezig hier op het forum en het zou mijn reputatie niet ten goede komen als dat niet gewaarborgd zou zijn.
Het liefst zou ik toch een enkele pagina willen hebben, maar goed:
als de streep wordt aangeklikt / er met de cursor naar toe gegaan wordt (ervoor of erachter) en er wordt enkele maken op de DEL en / of de BS gedrukt, dan ................?
Ik kan vanaf het beedlscherm hiervandaan maar lastig conclusies trekken:
vragen die ik heb zijn o.a. is er met secties gewerkt, is er met lijnen gewerkt (bovenrand / onderrand) en zo heb ik nog meer vragen?
Echt, een enkele pagina waarin met zoek en vervang de tekst onleesbaar is gemaakt zullen het probleem snel duidelijk maken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.