Strict type 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheTom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2012
Hoi,
Ik weet dat deze vraag vaak langs is gekomen, en ik heb me ook helemaal rot gezocht naar het antwoord maar het lukt me maar niet.
Heb zelf een KPN Experia box, speel met een kabel op de PS3, uPnP ingeschakeld, poging tot port forwarding gedaan en ook wel gelukt dacht ik, en heb nu type-2, maar toch nog op CoD Modern Warfare 2 & 3 een strict verbinding. Wil zeer graag open maar hoe?

Heey,

Ik had het zelfde probleem na het volgen van dit filmpje heb ik een OPEN connection!

[video=youtube;ex-4qQ6trwk]http://www.youtube.com/watch?v=ex-4qQ6trwk[/video]

SUCCES!

Allemaal al geprobeerd maar het werkt niet, heb hier ook alleen last van als mijn zusje ook op haar computer zit. Mijn internetsnelheid is:
Ping 25 ms
Download 4.62 mb/s
Upload 0.56 mb/s
Ik weet niet of dit erg laag is of redelijk. Is er misschien een manier om dit te verhogen? En zoniet, moet ik dan direct overstappen naar een andere provider of kan een nieuwe modem ook genoeg wezen?
Mvg,
Tom

hoi tom zelf heb ik geen PS3 maar ik neem aan dat je de poorten van PSN network en van je COD games heb open gezet?

portforwarding.com doet het niet meer dus ik weet ook niet welke poorten ik nu moet openzetten ik heb een Arcadyan ARV7519 help!!

d epporten die je moet open zetten zijn altijd het zelfde alleen de manier hoe niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan