stronghold 2 pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryanb

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
ik heb ook hier een probleempje bijsingleplayer gaat alles uitstekend nouja bijna alles:D bij het begin als nog niks is gebouwd dan is hij heel erg snel dan heb ik geen problemen maar als er heeel veel troepen komen 100 man ofzow dan loopt hij om de 0,1seconden vast maar dan gaat hij weer verder en dan gebeurt het weer.:eek: kan iemand mij hiermee helpen ik vindt het daarom niet egt een leuk spel worden.

bij multiplayer heb ik ook zo'n probleem dan is er nog niks gebouwd en dan loop alles nog prima.
maar als er dan wordt aangevallen dan staat er om de seconde "waiting on players" en dan loopt hij weer dan loopt hij weer vast.:eek:
en dan later op het spel staat er egt 3 minuten "waiting on player" en dan gaan andere mensen weg:eek: en dan ben ik alleen(komt deze groote lagg door me router?) kan iemand mij hiermee helpen? ik wil egt normaal spelen

alvast bedankt voor degen die wil helpen.:):d

dit wil zeggen dat je pc eigenlijk te traag is voor je huidige instellingen. als je settings nu nog op high of medium staan, probeer ze te verlagen: medium naar low, high naar medium. Als je al in de allerlaagste settings speelt, ben ik bang dat jou pc die game niet en nooit vloeiend zal kunnen draaien.

je kan testen of je pc deze game aankan door naar deze site te gaan, bij "1. Search a product by typing its name" de naam van het spel in te typen (in dit geval Stronghold 2) en dan klikken op de knop "Can You Run It". als er bovenaan een balkje komt met een melding van dat er een ivoegtoepassing moet geinstalleerd woden, klik op accept en herlaad de pagina. Als de pagina blijft hangen bij Installing of Downloading Component, herlaad de pagina eventjes (vernieuwen). Kijk ook eens bij "Recommended" hoeveel dingen in het rood staan, en meld hier eens welke dingen het zijn.

dit wil zeggen dat je pc eigenlijk te traag is voor je huidige instellingen. als je settings nu nog op high of medium staan, probeer ze te verlagen: medium naar low, high naar medium. Als je al in de allerlaagste settings speelt, ben ik bang dat jou pc die game niet en nooit vloeiend zal kunnen draaien.

je kan testen of je pc deze game aankan door naar deze site te gaan, bij "1. Search a product by typing its name" de naam van het spel in te typen (in dit geval Stronghold 2) en dan klikken op de knop "Can You Run It". als er bovenaan een balkje komt met een melding van dat er een ivoegtoepassing moet geinstalleerd woden, klik op accept en herlaad de pagina. Als de pagina blijft hangen bij Installing of Downloading Component, herlaad de pagina eventjes (vernieuwen). Kijk ook eens bij "Recommended" hoeveel dingen in het rood staan, en meld hier eens welke dingen het zijn.

ok ik ga ff kijken of het werkt maar ff dit welke settings moet ik veranderen want dat heb ik niet gedaan

ok ik ga ff kijken of het werkt maar ff dit welke settings moet ik veranderen want dat heb ik niet gedaan

ok ik heb het gedaan die test en het ligt aan me videokaart en hij zegt dat ik die meot upgraden maar waar moet ik op klikken of wat moet ik doen? dit staat er:Minimum: 32 MB DirectX 9.0c-compatible graphics card(GeForce 2/Radeon 7200+)
You Have: Intel(R) 82945G Express Chipset Family

Upgraden houdt in dit geval in dat je een nieuwe vidoekaart zal moeten kopen.

De kaart die je nu hebt is een onboard kaart (zit vast op je moederboard) en is absoluut niet geschikt om mee te gamen.
Persoonlijk vind ik het al een wonder dat het spel wel opstart.

Dus wil je dit echt graag spelen, zaql je een nieuwe losse videokaart moeten kopen, die de juiste aansluiting heeft voor jou moederboard en zal je ook moeten letten op de voeding in je pc, deze moet voldoende wattage bieden om de eventuele nieuwe kaart van stroom te voorzien.

Wat zijn de specificaties van je pc? Of wat is het merk en type?

Upgraden houdt in dit geval in dat je een nieuwe vidoekaart zal moeten kopen.

De kaart die je nu hebt is een onboard kaart (zit vast op je moederboard) en is absoluut niet geschikt om mee te gamen.
Persoonlijk vind ik het al een wonder dat het spel wel opstart.

Dus wil je dit echt graag spelen, zaql je een nieuwe losse videokaart moeten kopen, die de juiste aansluiting heeft voor jou moederboard en zal je ook moeten letten op de voeding in je pc, deze moet voldoende wattage bieden om de eventuele nieuwe kaart van stroom te voorzien.

Wat zijn de specificaties van je pc? Of wat is het merk en type?

ehh ik ben niet egt een jongen die zoveel weet wat bedoel je met die vraag (waar kan ik het vinden? ) :P:o

Heb je een merk pc (of betreft het een laptop)?

Zo ja, dan staat er op de kast van de pc, het merk en type van die pc. Als je die geeft kan ik zelf de specificaties vinden.

Die specificaties zijn de onderdelen van je pc, de processor, videokaart, hoeveelheid ram, moederboard, enzovoorts.

Ook zou je pc wizard kunnen downloaden, met dat programma kan je precies zien wat er in je pc zit aan onderdelen: http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Links boven in beeld staat de download link.

Je begrijpt wel dat je een nieuwe kaart zal moeten kopen?

Heb je een merk pc (of betreft het een laptop)?

Zo ja, dan staat er op de kast van de pc, het merk en type van die pc. Als je die geeft kan ik zelf de specificaties vinden.

Die specificaties zijn de onderdelen van je pc, de processor, videokaart, hoeveelheid ram, moederboard, enzovoorts.

Ook zou je pc wizard kunnen downloaden, met dat programma kan je precies zien wat er in je pc zit aan onderdelen: http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Links boven in beeld staat de download link.

Je begrijpt wel dat je een nieuwe kaart zal moeten kopen?

over het merk en de type bedoel je dan intel core 2 duo en windows vista? want dat staat op het kastje maar er taat ook medion onderaan ik weet niet egt 100% wat je bedoelt maar dit staat er

over het merk en de type bedoel je dan intel core 2 duo en windows vista? want dat staat op het kastje maar er taat ook medion onderaan ik weet niet egt 100% wat je bedoelt maar dit staat er

Ja medion is het merk, normaakl zou achteraan op je pc kast ook redelijk wat nummertje moeten staan op een stickertje, typ die hier es over? NIET DE GEKLEURDE STICKER MET MICROSOFT OP WANT DAT IS DE CODE VAN JE VISTA LICENTIE

Vista is je besturingssysteem, en Core 2 Duo is je processorsoort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan