ik heb ook hier een probleempje bijsingleplayer gaat alles uitstekend nouja bijna alles
bij het begin als nog niks is gebouwd dan is hij heel erg snel dan heb ik geen problemen maar als er heeel veel troepen komen 100 man ofzow dan loopt hij om de 0,1seconden vast maar dan gaat hij weer verder en dan gebeurt het weer.
kan iemand mij hiermee helpen ik vindt het daarom niet egt een leuk spel worden.
bij multiplayer heb ik ook zo'n probleem dan is er nog niks gebouwd en dan loop alles nog prima.
maar als er dan wordt aangevallen dan staat er om de seconde "waiting on players" en dan loopt hij weer dan loopt hij weer vast.
en dan later op het spel staat er egt 3 minuten "waiting on player" en dan gaan andere mensen weg
en dan ben ik alleen(komt deze groote lagg door me router?) kan iemand mij hiermee helpen? ik wil egt normaal spelen
alvast bedankt voor degen die wil helpen.
:d

bij multiplayer heb ik ook zo'n probleem dan is er nog niks gebouwd en dan loop alles nog prima.
maar als er dan wordt aangevallen dan staat er om de seconde "waiting on players" en dan loopt hij weer dan loopt hij weer vast.

en dan later op het spel staat er egt 3 minuten "waiting on player" en dan gaan andere mensen weg

alvast bedankt voor degen die wil helpen.