stroom computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppedein

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Mijn vraag is, is het slecht voor de computer, wanneer je, op het moment dat de computer uit is, de stroom afzet? Het is namelijk zo, dat al de stekkers van mijn computerapparaten in één doos zitten met schakelaar. (speciale overspannings beveiliger) Na het uitzetten van mijn computer blijven er nog heel wat lichtjes aan. O.a de hub. Dat kost natuurlijk allemaal stroom. Ik weet niet of het veel is hoor. Toch zou ik graag willen weten, of dat slecht is voor de computer,
Bedankt vast voor het antwoord.

Zolang je het niet maanden uit laat staan niet.
Het enigste probleem dat je dan kan hebben is dat de battery van je bios leeg raakt en je je bios instellingen kwijt raakt

dropl zei:
Zolang je het niet maanden uit laat staan niet.
Het enigste probleem dat je dan kan hebben is dat de battery van je bios leeg raakt en je je bios instellingen kwijt raakt

Bedankt!!!!

Oh is dat zo?
Heb vanmiddag een oud bord van 4 jaar geleden weer opgestart,niks geen last hoor

Dan is of de battery nog levend of je default bios settings zijn goed genoeg

Ik heb ook onlangs oud moederbord opgestart en de tijd was nog altijd juist:p(dus batterij werkte ook nog) en of die nu aan de stroom hangt of niet... Als je batterij plat is, dan zullen de biossettings alsnog gewist worden( en nee die batterij zal niet opgeladen worden)

skelle zei:
Ik heb ook onlangs oud moederbord opgestart en de tijd was nog altijd juist:p(dus batterij werkte ook nog) en of die nu aan de stroom hangt of niet... Als je batterij plat is, dan zullen de biossettings alsnog gewist worden( en nee die batterij zal niet opgeladen worden)

Mijn batterijtjes op mijn moederborden zijn allemaal plat.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan