stroom op rantsoen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
De Volkskrant kopt vandaag:
"...Als de droogte nog veel langer aanhoudt, zal de elektriciteit wisselend per regio voor de duur van een tot anderhalf uur moeten worden uitgeschakeld...."

Gaat dit gevolgen krijgen voor storingen in de computer en dan vooral in het (kabel)modem? Ik denk hier aan spanningspieken en spanningslekken.
Maak ik mij voor niets ongerust?

Je maakt je, voor wat dat betreft, voor niets ongerust en ik mag aannemen dat je ervan op de hoogte gesteld wordt dat het zal gaan gebeuren, dan kan je gewoon de pc nog uitzetten (is wat gezonder voor hem en windows).
Ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen, nu het weer wat meer waait worden ook de windturbines weer ijverig gebruikt, verder is het stroomverbruik ook weer afgenomen door de wat lagere temperaturen (minder airco's)

Beetje offtopic miss maar ik vind dat NL zich een beetje aanstelt. In frankrijk waar ik ben geweest voor 10 dagen was het wel 3x warmer dan hier ik kreeg het 's avonds hier zelfs koud en dat kon ik in frankrijk nou niet echt zeggen (het kwik kwam niet onder de 27 graden ook niet 's nachts!) en in frankrijk houden ze het ook nog steeds uit. En dan nu NL we hebben tonnen miljoenen tonnen water en dan gaan ze zeuren dat door de aanhoudende droogte de centrales oververhit raken? Maak dat de spreekwoordelijke kat wijs!

Geplaatst door pcfixer
Beetje offtopic miss maar ik vind dat NL zich een beetje aanstelt. In frankrijk waar ik ben geweest voor 10 dagen was het wel 3x warmer dan hier ik kreeg het 's avonds hier zelfs koud en dat kon ik in frankrijk nou niet echt zeggen (het kwik kwam niet onder de 27 graden ook niet 's nachts!) en in frankrijk houden ze het ook nog steeds uit. En dan nu NL we hebben tonnen miljoenen tonnen water en dan gaan ze zeuren dat door de aanhoudende droogte de centrales oververhit raken? Maak dat de spreekwoordelijke kat wijs!

In Nederland mogen de centrales geen water lozen dat warmer is dan 30 graden anders gaan de vissen dood en zo, in Frankrijk hebben ze daar sch**t aan want ze hebben zo bij zo sch**t aan het milieu.

Laten ze dat water toch gewoon afkoelen? Dat kan best met dit weer, gewoon ff laten staan en dan weer teruggooien. Zo schoon is het in nederland ook al niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan