stroom probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boekenwurm

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Berichten
192
Misschien heeft het hier wel eens gestaan, maar 72000+ items doorspitten lukt echt niet.
Ik zat zojuist achter m'n windows pc om wat op te zoeken, en sloot daar na per ongeluk de stroom af, voordat ik win had afgesloten. Toen ik hem weer wilde starten, kwam ie in een "loop": aangaan, aangeven dat er een probleem is, en dat ik als het door een stroomstoring was, "Windows normaal opstarten " moest kiezen, om dan weer hetzelfde weer te geven. Iemand een idee hoe ik hem weer "normaal" kan krijgen?
Moet natuurlijk 32000 zijn, maar evengoed erg veel, en de zoekfunctie helpt niet echt, want welke zoekterm moet je gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
ik zie het robleem niet, het is normaal dat windows vraagt of je de pc normaal wilt opstarten wanneer deze verkeerd is afgesloten maar hij vraagt dat toch maar 1 keer? :S
 
Kies eerst een keer opstarten in veilige mode en sluit de pc daarna gewoon af, hierna zou ie gewoon moeten opstarten.;)
 
ik zie het probleem niet, het is normaal dat windows vraagt of je de pc normaal wilt opstarten wanneer deze verkeerd is afgesloten maar hij vraagt dat toch maar 1 keer? :S

speedlimit zei:
Kies eerst een keer opstarten in veilige mode en sluit de pc daarna gewoon af, hierna zou ie gewoon moeten opstarten.

@ jelpot: dat was nu juist het probleem: hij bleef vragen!
@speedlimit: dit was inderdaad (klaarblijkelijk) de oplossing, alleen ook in veilige modus ging ie eert in een loop. Nadat ik hem een half uurtje uit had laten staan startte ie weer op. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan