stroomstoring

Status
Niet open voor verdere reacties.

yankee_victor

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Wat voor effect heeft een stroomstoring op een pc en wat zijn de mogelijke consequenties? Misschien een domme vraag, maar ben toch nieuwsgierig

Wat bedoel je met stroom storing? Een stroom uitval, een overspanning, blikseminslag ?.

Nu ja die drie die ik opnoem kunnen zeer nare gevolgen hebben. Bij een stroom uitval, heb je het minste kans dat er iets defect is, maar de HD van nu kunnen daar ook niet meer zo goed tegen. In de andere gevallen risceer je wel wat schade aan je PC. In he laatste geval zo erg zelf dat je PC volledig naar de ".............." is

welke stroomstoring ?
die stroomstoring waardoor alles uitgaat of die stroomstoring die de spanning omhoog brengt.
de eerste computer gaat stilstaan
de tweede computer en aanverwante apparaten gaan stuk.
Daarom heb ik er een ups tussen zitten van het merk APC.
deze sluit voor mij netjes de computer af als de spanning weg valt en beschermt mijn computer tegen te hoge spanning.

Sorry even off topic

@ puppie Ik heb die UPS van Trust besteld maar schijnbaar,volgens de pc-boer, kan die nog niet geleverd worden. De APC van u is die makkelijk verkrijgbaar?

Geplaatst door vanzwam
Sorry even off topic

@ puppie Ik heb die UPS van Trust besteld maar schijnbaar,volgens de pc-boer, kan die nog niet geleverd worden. De APC van u is die makkelijk verkrijgbaar?

http://www.apcc.com/be/nl/index.cfm
In nederland goed te kopen.
als u wilt weten waar te koop in belgie wil ik morgen wel informeren. Maar u kunt zelf ook even bellen met apc nederland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan