stroomuitval

Status
Niet open voor verdere reacties.

mactaris

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2005
Hi all

Toen ik begin deze week een cd'ke wou branden met nero is hier de stroom uitgevallen. Geen paniek dacht ik, het was de eerste keer niet. Toen ik heropstartte begonnen de probs eigelijk wel.
Om te beginnen hapert het inloggeluidje van windows, precies ne stotteraar. Toen ik op bureaublad aankwam en mijn werk hervatte zag ik dat mijn muis hapert. Nu is het zo dat het pijltje blijft staan maar dat ik wel degelijk met mijn muis kan werken. Pijl staat bvb in het midden van het scherm maar als ik dan in de rechterbovenhoek ga kan ik een venster aflsuiten, raar ik weet het. (muis was aangesloten op PS/2, veranderd naar USB met hetzelfde resultaat)
Na een tijdje beweegt het pijltje weer maar zo nu en dan komt het fenomeen terug.
Ik heb geprobeert met systeemherstel, geen resultaat.
Als ik naar taakbeheer kijk naar het cpu verbruik in het tabblad 'processen' zie ik iets heeeeeel eigenaardigs nl dat alle cpu verbruik op 0% buiten de 'niet-actieve systeemprocessen' die geeft altijd meer dan 90% aan. (zie attachment)
Mijn systeem:
MB abit ab9
CPU dual core 6600 @2.40GHz
2gb ram
nvidia geforce 7400GS
1 SATA hd 250gb (windows)
1 IDE hd 80gb (linux)
1 IDE dvd rom
1 SATA dvd rom
Soundblaster live 5.1
windows XP pro sp3

Weet er iemand hier een oplossing voor? Ik heb geen zin om weer eens te formatteren.

'k Hoor graag een paar meningen.
Gr
Mac

Bijlagen

• print screen.jpg
    print screen.jpg
    111,5 KB · Weergaven: 27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan