Stroomvoorziening laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.PAP

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2000
Ik wil mijn laptop in de vrachtwagen gebruiken, heb ik daar een speciale adapter voor nodig of kan ik het via de omvormer doen. (omvormer 24v naar 220v 200 watt)

B.V.D

@vanveelen
Ik wil niet vervelend doen maar waar haal jij vandaan dat die adapter voldoende stroomsterkte geeft voor TS zijn laptop?

@J.PAP
ik denk dat je beter voor zoiets kan gaan en dan de oorspronkelijk adapter gebruiken:
24V aansluiting
of
12V aansluiting
Dus zoals je aangeeft, gewoon een omvormer gebruiken en dan je oorspronkelijke adapter gebruiken. Voor een laptopadapter is 200watt meer dan genoeg! :)
De genoemde producten (indien je die genoemde omvormer nog niet hebt) zijn ook bij iets meer bekende bedrijven als CentralPoint(.nl) te bestellen!

Edit1:
@vanveelen
Excuses voor een 'grote mond'!? Ik stelde gewoon een vraag met daarin zelfs een excuus, ik vind je reactie dan ook erg overtrokken. Ik zie alleen maar spanningen/voltages staan bij die specs, daarom vroeg ik het me af. Geen amperages/stroomsterkte en naar mijn idee is dat net zo belangrijk voor een adapter...

Edit2:
@vanveelen
Ik neem aan dat je t nu over dat HQ product hebt? Dat is gewoon een bekend HQ product wat ook bij bedrijven als CentralPoint verkocht wordt als je dat liever ziet. No Offense.

Edit3:
Ik zie dat vanveelen inmiddels zijn berichten heeft verwijderd...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan