Studentenoffice downloadprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy1005

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Ik heb onlangs via een website speciaal gemaakt voor leerlingen en leerkrachten, MS Office 2010 aangekocht voor 60€.
Maar ik heb een probleem met de installatie.
Dit zijn de stappen die ik volg:

1. Ik ga naar de site MA3D en log in.
2. Daar vind ik de download link voor MS Office 2010.
3. Ik klik op de downloadlink en klik op uitvoeren.
4. Vervolgens opent winRAR self-extracting archive zich en klik ik op install.
5. Als de installatie bijna afgelopen is, krijg ik volgende melding:
2e0lhcw.png

Als ik op OK klik krijg ik opnieuw dezelfde melding.
Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt,
Jordy

Dit zijn de instructies die ik van de site zelf krijg:

Schijf : Office 2010 Professional Plus (Nederlands)

Installatie-instructies

Je vindt onderaan 2 bestanden.

Download de verschillende delen één voor één. Na een succesvolle download van de delen 1 en 2, dubbelklik je op het eerste ".exe"-bestand om de delen te compileren met WinRar om zo te komen tot het originele ISO-bestand.

Dit ISO-bestand brand je eenvoudig op een DVD met bv. Nero Burning Rom.
Klik met de rechtermuisknop op het ISO-bestand, en kies "openen met".
Kies vervolgens uw DVD brandprogramma.

Virtuele omgevingen kunnen voor storingen zorgen in het activatiesysteem, waardoor heractivatie nodig kan zijn. Bij het overschrijden van uw maximaal aantal automatische activaties dient u gebruik te maken van de telefonische activatie of neem contact op met de Microsoft productactivatiehelpdesk via 02 503 31 13.

Bestanden

Office2010ProfessionalPlusNL.1.exe (700,0 MB)
Office2010ProfessionalPlusNL.2.rar (609,2 MB)

3. Ik klik op de downloadlink en klik op uitvoeren

Hier ga je de fout in, je moet niet op uitvoeren klikken maar op opslaan. Dit doe je bij allebei de bestanden, vervolgens dubbelklik je op het eerste gedownloade bestand wat dan ergens op jou schijf staat.

Hier ga je de fout in, je moet niet op uitvoeren klikken maar op opslaan. Dit doe je bij allebei de bestanden, vervolgens dubbelklik je op het eerste gedownloade bestand wat dan ergens op jou schijf staat.

dankje! maar moet ik het .exe bestand (eerste) op schijf zetten of het tweede?
Of moet ik het gewoon openen?

Oke het .iso bestand staat op dvd, maar nu bij de installatie van MS Office 2010 krijg ik volgende melding:
23h7qwx.png

Wat nu? :(

Je hebt na het branden de nieuwe office dvd erin gedaan en toen is hij vanzelf opgestart? Of heb je de dvd als data gebrand en staat alleen de iso op de nieuwe schijf??

Je hebt na het branden de nieuwe office dvd erin gedaan en toen is hij vanzelf opgestart? Of heb je de dvd als data gebrand en staat alleen de iso op de nieuwe schijf??

Ik heb dit bestand gewoon met imgburn op DVD-RW gebrand en heb gewoon de setup.exe gelauncht.
Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Het lijkt alsof hij de dvd niet goed kan lezen of het bestandje staat er niet op.

Heb je de dvd langzaam gebrand of max speed? Heb je ham snel gebrand dan kan het zijn dat er een foutje op staat, dan kun je nog proberen om een nieuwe te maken op 4 speed ofzo.
Er zit niet per ongeluk een vette vinger op?
Heb je nog wat anders gedaan tijdens het branden? Dit wil ook nog wel eens in fouten resulteren.(Tenminste voorheen, tegenwoordig met die snelle computers valt het wel mee.)
Je zou ook nog kunnen proberen om hem op een dvd-r te branden ipv. een dvd-rw.

Je hebt het verder op de goede manier gedaan, dus hij zou moeten werken.
Je zou ook nog kunnen proberen om hem opnieuw te downloaden, misschien is daar wat fout gegaan.
Dit zijn wat mij betreft de laatste oplossingen.

Het lijkt alsof hij de dvd niet goed kan lezen of het bestandje staat er niet op.

Heb je de dvd langzaam gebrand of max speed? Heb je ham snel gebrand dan kan het zijn dat er een foutje op staat, dan kun je nog proberen om een nieuwe te maken op 4 speed ofzo.
Er zit niet per ongeluk een vette vinger op?
Heb je nog wat anders gedaan tijdens het branden? Dit wil ook nog wel eens in fouten resulteren.(Tenminste voorheen, tegenwoordig met die snelle computers valt het wel mee.)
Je zou ook nog kunnen proberen om hem op een dvd-r te branden ipv. een dvd-rw.

Je hebt het verder op de goede manier gedaan, dus hij zou moeten werken.
Je zou ook nog kunnen proberen om hem opnieuw te downloaden, misschien is daar wat fout gegaan.
Dit zijn wat mij betreft de laatste oplossingen.

Ik heb vandaag iemand laten komen die veel van computers afweet en zijn oplossing was dat in plaats van het .iso bestand op dvd te branden, het bestand gewoon te openen met DAEMON tools.
En de setup werkte perfect.
Probleem opgelost & bedankt petje11 ! ;)

Ja, daar had ik zo gauw even niet aan gedacht, maar dan zit er toch een fout op je dvd.

Maareh geen dank hoor.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan