studentenpc 800-900euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

newutero

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Gegroet,

In het verleden, denk aan de tijd van Pentium IV's en de AMD Athlons bouwde ik nog zelf computertjes en zat ik als het ware in het circuitje. Toen begreep ik wat snel was voor welke toepassingen, wat samenwerkte etcetera..

Nu is echter het moment daar dat ik weer een nieuwe bak moet gaan aanschaffen omdat de mijne het heeft begeven en ik nu de laptop van een huisgenoot leen!

Doel - in mate van prio: Game>multimedia>studeren

Als student ben ik fervent internetter en office gebruiker, muziek staat altijd aan en voor het slapen gaan kijk ik meestal een serie. In mijn programma's gebruik ik vaak veel add-ons en ik heb sowieso altijd veel schermen open staan.
Tevens ben ik een hardcore gamer in het verleden geweest en wil ik nog steeds mijn gamepje pakken van tijd tot tijd.. Games als Fallout3 en GTA4 wil ik zo goed mogelijk kunnen spelen met mijn budget, dit laatste heeft enige mate van prioriteit omdat ik van mening ben dat game-elementen van een pc andere vormen van gebruik ook mogelijk maken.

Budget - 900 euro, dat

Hoe belangrijk is stilte? - Enigzins, ligt aan de kosten en moment van gebruik, pc staat op een redelijk goede plek. Tijdens het gamen kan ie wel loeien want dan staat het geluid toch aan, maar tijdens films of 's nachts is dat minder fijn.

Assemblage - Ik ga mezelf dit niet meer toevertrouwen, winkel mag het doen voor die paar tientjes en garantie?.

Opties: geen

Besturingssysteem - Hoor net van een huisgenoot dat hij aan vista kan komen voor mij, maar hij denkt dat XP 64 bit fijner is, hij weet het echter niet zeker

Software- Heb alle software buiten het besturingssyteem

Randapparatuur - Niets nodig, ik heb alles waaronder samsung t200, toetensbord, mxmuis, nette 5.1 boxen, externe hd

Laatste wensen: De kast moet zwart zijn, dat is al mijn apparatuur ook :)

ik heb al een beetje rondgekeken en in principe zag deze (van jou marsman!) er goed uit. Heb guru3d platgesurft deze dagen en de hd4890 leek voor mijn budget ideaal.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan