Studio 14 start niet meer op in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

veltje

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Berichten
5
Ik heb een splinternieuwe laptop met daarop W7 en sinds een paar dagen Studio 14 Ultimate. Installatie ging prima en ik heb al een testfilmpje gemaakt. Werkte allemaal goed. Sinds vandaag kan ik echter op geen enkele mogelijkheid S14 starten. Ik krijg de melding toepassingsfout 0xc0000142. Heeft dit met de comptabiliteit met W7 te maken? Ik snap er niets van.... Kan iemand me zeggen wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze fout betekent meestal dat er een module/onderdeel van de software niet helemaal meer goed werkt (of verminkt is) en/of dat er in het Windows register een verkeerde melding staat.
Herstel van het register kan wel, maar dan moet u wel precies weten wat u doet. Ook met speciale Register-herstel-software moet u uitkijken, want sommige van deze tools maken meer kapot dan ze oplossen.
Ik zou beginnen met het verwijderen en opnieuw installeren van Studio 14 Ultimate.
 
Bedankt voor uw snelle antwoord. Ik ben S14 nu weer opnieuw aan het installeren en hoop dan maar dat het probleem is opgelost. Inmiddels ben ik er wel achter dat er vreselijk veel geklaagd wordt in allerlei forums over S14. Ik werk al jaren met Studio9 en later 10 zonder al te veel problemen, maar Studio 10 schijnt niet meer ondersteund te worden in W7. Als ik er problemen mee houd dan ga ik maar eens zoeken naar een goed alternatief.....
Nogmaals bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan