StuffIt verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo,

Ik probeer het programma StuffIt Standard Edition 8.5 via START>COFURATIESCHERM>SOFTWARE te verwijderen. Alleen lukt dit niet. Ik vind het een behoorlijk irritant programma, maar weet niet hoe ik het dan moet verwijderen.

Iemand die weet hoe ik het op een andere manier kan verwijderen van me computer?

Gr Daphne

Waarom lukt het niet? Krijg je een foutmelding? Is het programma actief op het moment dat je het probeert te verwijderen?

Probeer anders hetzelfde (via configuratiescherm, software) te doen in Veilige Modus. Dan zal het programma niet actief zijn en mogelijk wel verwijderd kunnen worden.

Niet actief

Nee het is niet geopend en als ik het programma probeer te verwijderen.

Ik krijg heel even het volgende bericht:

Setup is preparing the Installwizard, which will guide you through the rest of the maintenance process. Please wait. ( Dat berciht komt hooguit 2 sec. in beeld en verdwijnt weer)

En verder gebeurd er niks.

In veilige modus lukt het ook niet

Als ik in de veilige modus het programma probeer te deinstalleren krijg ik het volgende bericht:

Error 1719. The Windows Installer Service could not be accessed. This can occur if you are running Windows in safe mode, or if the Windows Installer is not correctly installed. Contact your support personnel for assistance.

Wat moet ik nu doen?

Ik denk dat je het prog. eerst weer moet installeren om dit prog. wilt verwijderen onder veilige mode.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan