stuk iso bestand openen...en daarna weer maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

icelandic

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2014
Hallo,

Ik heb een tweede cd van een oud spel dat ik moet mounten (op Windos 8.1).
Maar:

"This release is semi-broken. Now, the second disc was created using some propertiary software (namely Roxio). To convert it to proper format I've downloaded Isobuster and converted it to proper iso. After that the second CD can be mounted or burned as normal"

Nu heb ik Isobuster gedownload en getracht die tweede .iso-cd uit te pakken en weer een .iso van te maken. Isobuster is niet erg duidelijk wat en hoe je iets moet doen... het is mij dus niet goed gelukt.

Met welk programma kan ik eenvoudig die tweede .iso uitpakken en weer inpakken als een goed .iso-bestand?

Alvast erg bedankt.

Lijkt mij te moeten kunnen met WinRar. Winrar kan in elk geval .iso lezen
Anders brand je gewoon de .iso (niet elk progje kan dat). (eventueel op HD) en maakt vanuit die DVD weer een .iso

Begrijp ik dat het dus niet mogelijk is om als je eerst het iso bestand hebt kunnen uitpakken, dat je dan NIET direct die bestanden weer kunt inpakken, maar dat je de omweg moet maken om van die uitgepakte bestanden eerst een DVD moet branden om dán pas daar een iso bestand van te maken??????

Ik was in de veronderstelling dat je van een verzameling bestanden direct een iso-bestand kan maken......

Eric

Laatst bewerkt:
Ja. Dat moet ook kunnen. Ik regeerde alleen hier op
Nu heb ik Isobuster gedownload en getracht die tweede .iso-cd uit te pakken en weer een .iso van te maken. Isobuster is niet erg duidelijk wat en hoe je iets moet doen... het is mij dus niet goed gelukt.
Dus ik dacht, dan bied ik je een omweg aan. Want een omweg is het wel ja.
Zelf het ik Isobuster net verwijderd omdat ik hem nooit gebruikte, is ik kan er nu niet meer even doorheen gaan.

Zeer bedankt iedereen:

Ik heb PowerIso gedownload. Dit programma kan op een duidelijke manier iso-bestanden openen en daarna kan het, omdat ik dat wilde, ook weer een iso-bestand van maken.
Ik heb de site van WinIso bezocht en ik denk dat PoweIso en WinIso precies hetzelfde kunnen.

Vr. ge.,
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan