stukje buiten beeld, lcd scherm/uitbreiden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo Helpmij,
Ik heb twee vragen:

1. Ik heb sinds kort een extra beeldscherm, alleen als ik die wil aansluiten ziet hij hem niet automatisch dus moet ik FN + F5 gebruiken om het beeldscherm te laten werken. maar als ik dat doe komt bij het externe beeldscherm maar 3 kwart van het scherm te voor schijn. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het hele beeld erop komt.

2. Ik kan mijn beeldscherm niet uitbreiden, heb bij de windows-pagina gekeken die zegggen dat je naar schermresolute moet gaan (scherminstellingen)dat heb ik gedaan maar bij mij staat er dan geen 'meerdere beeldschermen' bij, en als 'ie het dan niet doet moet op detecteren klikken, dat deed ik, heb hem daarna nog vernieuwd en nog niks.

Extra info:

Laptop...Toshiba Sattelite M40-277
Extern beeldscherm...Philips 150B4
Besturingssysteem...Windows 7 Enterprise
Proccesor...Intel Celeron M proccesor 1,40 GHz
SP...Service Pack 1

BVD,
mva1997

Flinke processor trouwens:confused:

Ga naar de fabrikant van je laptop, en haal het nieuwste stuurprogamma van je videokaart naar binnen. Alhoewel ik het betwijfel of er überhaupt een stuurprogamma beschikbaar is voor Windows 7, zeker gezien je processor is het vermoedelijk niet meer de jongste.

Probeer anders de site van de fabrikant van de videokaart eens.

http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/...1322&selCategory=2756709&selFamily=1073768663

Staat er niet tussen :(

Laatst bewerkt:
da's nou juist ook een probleempje dat kan die dus niet. bij mijn ander laptop kan dat wel, maar die word blauw als ik het beeldscherm daarop aansluit. (upgrade/vga-poort probleempje)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan