websitevrager
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jun 2012
Hallo, ik heb een probleem met mijn webhost. Mijn webhosting account is geschorst. De reden daarvoor was "Automatically generated website or malicious script / software was uploaded to this website".
De laatste keer dat ik ingelogd was op mijn account was gisteren. Ik heb toen wel een nieuwe map gemaakt met daarin 2 of 3 bestanden. Maar ik weet zeker dat ik niks schadelijks heb gedaan.
Dus ik ga nu contact opnemen via de helpdesc.
Ik heb nu deze brief:
Geachte support,
Mijn account werd geschorst. De reden daarvoor is "Automatisch gegenereerde website of kwaadaardig script / software werd geüpload naar deze site".
Ik kan me niet herinneren dat ik iets gevaarlijks of illegaals heb geüpload. Gisteren was de laatste keer dat ik ingelogd was. Maar ik weet zeker dat ik niks verkeerd heb gedaan.
Zijn nu alle bestanden verloren? Of is er nog iets aan te doen?
Dit moet dus vertaald worden in het Engels, maar mijn Engels is erg slecht.
De laatste keer dat ik ingelogd was op mijn account was gisteren. Ik heb toen wel een nieuwe map gemaakt met daarin 2 of 3 bestanden. Maar ik weet zeker dat ik niks schadelijks heb gedaan.
Dus ik ga nu contact opnemen via de helpdesc.
Ik heb nu deze brief:
Geachte support,
Mijn account werd geschorst. De reden daarvoor is "Automatisch gegenereerde website of kwaadaardig script / software werd geüpload naar deze site".
Ik kan me niet herinneren dat ik iets gevaarlijks of illegaals heb geüpload. Gisteren was de laatste keer dat ik ingelogd was. Maar ik weet zeker dat ik niks verkeerd heb gedaan.
Zijn nu alle bestanden verloren? Of is er nog iets aan te doen?
Dit moet dus vertaald worden in het Engels, maar mijn Engels is erg slecht.