Stukje tekst vertalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

websitevrager

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2012
Hallo, ik heb een probleem met mijn webhost. Mijn webhosting account is geschorst. De reden daarvoor was "Automatically generated website or malicious script / software was uploaded to this website".
De laatste keer dat ik ingelogd was op mijn account was gisteren. Ik heb toen wel een nieuwe map gemaakt met daarin 2 of 3 bestanden. Maar ik weet zeker dat ik niks schadelijks heb gedaan.

Dus ik ga nu contact opnemen via de helpdesc.
Ik heb nu deze brief:

Geachte support,

Mijn account werd geschorst. De reden daarvoor is "Automatisch gegenereerde website of kwaadaardig script / software werd geüpload naar deze site".
Ik kan me niet herinneren dat ik iets gevaarlijks of illegaals heb geüpload. Gisteren was de laatste keer dat ik ingelogd was. Maar ik weet zeker dat ik niks verkeerd heb gedaan.
Zijn nu alle bestanden verloren? Of is er nog iets aan te doen?

Dit moet dus vertaald worden in het Engels, maar mijn Engels is erg slecht.

My account has been suspended, the reason given was "Automatically generated website or malicious script / software was uploaded to this website". I cannot remember uploading anything dangerous or illegal. Yesterday was the last time I logged in but i am certain that I have done nothing wrong. Have all my files been lost, or is there still something that can be done?

regards,
Websitevrager
Vergeet trouwens niet om de details van je account toe te voegen (klantnummer of zoiets). Succes ermee.

Laatst bewerkt:
Nu is mijn account weer actief gemaakt. Zal ik nog iets terug sturen zoals dit?

Bedankt voor het opnieuw activeren van mijn account.
Ik heb wat bestanden opgeruimd en hoop dat dit niet meer gebeurt.

Tsja, dat moet je natuurlijk zelf weten. Maar, de vertaling van wat je daar hebt is:
Thank you for re-activating my account. I have removed some files and hope this will not happen again.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan