Stuur werkt niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

I aM jEroEn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Berichten
168
Oké,mijn vader heeft per ongeluk de driver van het stuur verwijderd(dom dom dom:p ) maar nu ik het opnieuw wil installeren via de CD kan hij bepaalde files niet vinden,omdat hij laat maar zeggen linkt naar de driver update van het stuur,die er dus af is,en nu kan ik ook die driver niet meer installeren,want als ik bij de installer op Volgende druk,gebeurt er niks,behalve dat er 70 % van mijn proccesor snelheid word over genomen,ook als ik het afsluit via taakbeheer,dus iemand een idee wat ik kan doen?Ik heb gelezen dat er van die Register Cleaners zijn ,maar geen idee hoe dat zit,bedankt alvast!
 
Hoe is deze driver verwijderd, doormiddel van Configuratiescherm --> Software?
Zo nee, probeer dat alsnog eens.
Zo ja, probeer dan de restjes eens op te schonen met Ccleaner.
Dit is een vrij gemakkelijk programma om je systeem op te schonen, maar als je iets niet vertrouwd, verwijder dit dan ook niet.
In principe zijn de standaard verwijder-instelling betrouwbaar van Ccleaner.

Ps, de vraag is verplaatst naar de juiste sectie.
 
Laatst bewerkt:
Het is verwijderd inmiddels door het mapje te verwijderen waar de driver in stond,maar ik ga maar is even dat progje uitproberen:thumb:
 
Ok...de waarden verwijderd van het stuur met het progje , maar nu hetzelfde :
fout4kv.jpg


Edit: Ok..er stonden nog een paar bestanden in het register ook over dat bestandje in het plaatje,verwijderd,maar nu vraagt hij er nog om?ik snap er nu echt helemaal niks meer van ?

Weer een edit... : Ok ik heb bij een vriend even de driver geinstalleerd,daar lukt het wel,de driver map gecopieërd naar mijn usb stick,thuis weer erop zetten,voilla,klaar,opgelost!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan