Stuurprogramma definitief verwijderen uit Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
380
Hallo,

Ik had een oud modem van mij geïnstalleerd, maar blijkbaar vind Windows XP modems niet meer zo fijn. Dus wil ik hem deïnstalleren. Als ik dit doe met Deze computer -> Eigenschappen -> Hardware -> Apparaatbeheer -> Installatie ongedaan maken. Dan wordt de drivers netjes de volgende keer dat ik opstart weer geïnstalleerd.

Het moet toch mogelijk zijn om een stuurprogramma definitief te verwijderen? Alleen wie weet de oplossing.:rolleyes:
 
de (modem)kaart uit de pc losschroeven.:thumb: dan is het definitief verwijderd
anders deze computer > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > uitschakelen
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is inderdaad ook een optie :D Maar het moet toch kunnen, neem aan dat Microsoft daar wel over na gedacht heeft. Alleen moet je vaak even weten hoe.
 
deze computer > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > uitschakelen:thumb:
 
Ja dat kan ook inderdaad, maar je moet toch ook gewoon de drivers weg kunnen halen uit de drivers map van windows. Bedoel hij heeft ze er ook neergezet.
 
oh je wilt gaan experimenteren met de modem jij bent gek als je de drivers eruitgegooit hebt zal windows de modem toch herkennen zonder de stuurprogramma zal windows naar de drivers gaan vragen.

waarom windows de modem toch zal herkennen omdat er juist een modem aangesloten is op de computer als je het definitief wilt verwijderen zul je de modem eruit moeten halen...:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan