Stuurprogramma digitale camera dg-1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcovg

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Heey luitjes,

Ik heb een Digitale camera die ik graag als webcam wil gebruiken. Maar helaas leest mijn cd speler de meegeleverde cd niet dus kan ik de driver niet werkend krijgen. ook staat er geen merk op de camera maar na wat google werk vond ik het volgende:
http://www.made-in-china.com/showro...nELclDYRkB/China-Digital-Camera-DG-1000-.html
( de blauwe :P ).

heeft iemand hier nog een cdtje van en kan die mij de stuurprogrammas sturen? ook heb ik na wat installatie pogingen gevonden dat windows een dual camera probeert te installeren.. ik weet niet of dat helpt? maar als ik google naar digital dual camera vind ik wel drivers maar allemaal niet downloadbaar..

Gr,

Remco

Áls je de camera aan de computer aansluit, vervolgens met je rechtermuisknop op 'dezecomputer' drukt, kom je in een scherm waarin onderaan ergens apparaatbeheer staat, klik daar op, staat er een geel vraagteken bij de camera? Als je daar op klikt staat er alles van die camera, dus op die naam zou je je driver kunnen vinden, als je windows 7 gebruikt zou je ook het stuurprogramma bij kunnen werken, misschien werkt dat.
Groet Huib

Huib,

Allereerst hartelijk dank voor je reactie. Ik heb inderdaad bij apparaat beheer gekeken. daar staat na het installeren van de camera volgens windows stappen inderdaad een usb camera maar dan met geel uitroep teken. er staat geen fabrikant vermeld. het enige wat zinvolle info is die daar word weergegeven is "DUAL camera" wat me in een heel spinneweb van chinese websites brengt. Helaas gebruik ik op de bestemde pc Windows XP..

Overigens heb ik Systeembeheer gestudeerd dus hoef je de stappen naar apparaatbeheer niet uit te leggen ;). scheelt je vast wat typwerk in je volgende reactie die ik met smart tegemoet zie.

Gr,

Remco

Ik geloof dat dat programma alleen werkt om je stuurprogramma's te updaten en niet te zoeken. maar ik ga het proberen. bedankt voor het meedenken ;). ik laat t horen ;). :thumb: andere suggesties zijn natuurlijk nog steeds welkom ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan