Stuurprogramma foutmelding in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hallo allen.
Na het opstarten van de computer (XP) komt er naast de klok een waarschuwings schermpje. --- Apparaten of toepassingen zijn uitgeschakeld --- met daaronder de tekst --- Windows kan mogelijk instabiel worden van DirectCD. Deze stuurprogramma's zijn niet in het geheugen geladen. Klik hier voor meer informatie --- Als ik dat dan doe dan ga ik naar de webside van Roxio. Ik kan daar b.v. kiezen voor easy cd 4.0 of 5.0 of nog 3 andere programma's.Ga ik op de computer zoeken dan staat daar helemaal geen easy cd op. En zeker niet die andere 3 want daar houd mijn zuster zich helemaal niet mee bezig. Dvd branden etc, etc. Ik heb op bestanden gezocht naar easy en easycd enz. Maar dan kom ik alleen maar uit bij tekst die voor komt in het programma van Record Now. (is dit hem soms). Maar zelfs als ik record now laat zoeken naar updates dan wordt er gezegd dat die up to date is. Ik besef dat de vraag moeilijk is te beoordelen maar mogelijk helpt iemand me met een trefwoord op weg. Je weet maar nooit.
En hoe kom ik zonodig van deze foutmelding af.
Doei, Dump.
P.s. dit is een (reparatie) computer van mijn zuster vandaar dat ik niet precies weet wat er op geinstalleerd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan