stuurprogramma installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dom_blondje

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2001
Het lukt me niet om bepaalde stuurprogramma's te installeren omdat hij vraagt om de win 98 cd-rom. Bijvoorbeeld bij de netwerkkaart en geluidskaart. Maar wanneer ik de cd-rom erin doe zegt ie dat ie de bestanden niet kan vinden. ik heb al meerdere win 98 cd-roms geprobeerd maar geen 1 doet het.

Is er misschien iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing ervoor weet?

maak een copie van de dir win98 van de cd en plaats die op c: ... als je de cd nodig hebt verwijs je em naar de win98 op c: PS: de DIR is de map win98 op de cd

Geplaatst door dom_blondje
Het lukt me niet om bepaalde stuurprogramma's te installeren omdat hij vraagt om de win 98 cd-rom. Bijvoorbeeld bij de netwerkkaart en geluidskaart. Maar wanneer ik de cd-rom erin doe zegt ie dat ie de bestanden niet kan vinden. ik heb al meerdere win 98 cd-roms geprobeerd maar geen 1 doet het.

Is er misschien iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing ervoor weet?

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt:
Hij vraagt dan om een bestand op de (bijvoorbeeld) e schijf maar je cdrom is waarschijnlijk D-schijf(ook voorbeeld) Dan moet je de drive letter even veranderen in 1 lagere. Dit komt doordat win98 waarschijnlijk met een opstartdiskette is geinstaleert en dan is er een virtuele schijf aangemaakt voor de tools van de opstartdiskette.

Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik wist niet dat de bestanden in de map win98 zaten, dus gewoon dat pad opgeven was voldoende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan