Stuurprogramma NVIDIA Geforce FX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Hallo,

Ik heb een GeForce FX 5200 128mb Video kaart.
Nu krijg ik vaak tijdens het spelen van The Sims 2 een blauw scherm met: Bezig met starten fysieke geheugendump. dan telt hij door tot 100 en start opnieuw op. Er staat ook dat de fout mogelijk zit in het bestant: nv4_disp.dll
Dit is mijn stuurprogramma van mijn videokaart (ik typ in bij uitvoeren dxdiag en daar staat dat...)
Het stuurprogramma is ook niet WHQL ondertekend. Er staat dat ik er een kan verkrijgen bij de fabrikant van de hardware. Ik neem aan dat ik dat zal moeten doen, mMaar hoe krijg ik deze?
Ik heb mijn driver al wel geupdate via www.nvidia.com maar dit helpt niks.

Weet iemand de oplossing?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie:thumb:
Dan kun je de Temp. toch in de bios nakijken? En als dat echt zo is de koeler laten vervangen? Ik heb gelukkig nog garantie.

Laatst bewerkt:
het klopt wel dat de laatste drivers van nvidia niet digitaal ondertekend zijn (wat meestal niets uitmaakt)Je kunt proberen de drivers eens helemaal opnieuw te installeren. dus eerst verwijderen bij configuratiescherm-->software en dan opnieuw downloaden van de nvidia site en installeren.:)

Geplaatst door maikel9
volgens mij word er iets te heet in je pc.

Ik draai speedfan. Ik heb het al een tijdje niet meer gehad.
Temp1 = ongeveer rond de 40graden
Temp2 = ongeveer rond de 30 graden
HD0 = ongeveer rond de 25-30 graden

Maar er staat ook:
Fan01: 3516 RPM
Fan02: 0RPM

Fan02 staat dus stil (toch?)
En als dit degene van mijn videokaart is klopt het dus dat er iets te heet wordt.....

zou wel eens kunnen he,kast open maken en kijken of het idd de videokaart is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan