stuurprogramma scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjan1983

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Hallo,

Ik heb een canon pixma mp140 all in one printer.
Met printen heb ik geen probleem, maar ik had altijd een programmaatje (mp navigator 3.1) waarmee ik het scannen kon doen.
Dit programma werkt echter niet meer. Ik krijg de melding dat het stuurprogramma ontbreekt.
Op de canonsite kan ik wel dingen downloaden voor foto's en webpagina's maar niet voor het scannen.
Zonder programma kan ik dus niet scannen.

Mvg Marjan

MP navigator is toch het basis programma waarmee je alle functies van de printer kan bedienen?
Die opnieuw installeren, dit programma bevat ook alle benodigde drivers voor deze printer.

In geval van windows 10 wordt deze niet meer ondersteund, in dat geval kan je de windows 8 drivers proberen.

Link naar canon

Ja, klopt daarmee kun je alles bedienen.
Heb het opnieuw gepobeerd te installeren, maar dat werkt helaas niet. Krijg dezelfde melding!

Probeer eens de windows 8 drivers, als je hier een foutmelding krijgt uitvoeren met comptabiliteitsproblemen (bedankt google) oplossen.

Ik heb de driver van windows 8 geprobeerd maar ook dat werkt niet. Ik heb inmiddels contact gehad met Canon support. Zij vertelden dat er als er nog geen driver voor windows 10 is deze er ook niet meer komt. Maar ik kan inmiddels wel weer scannen maar dan door de app van windows scannen en faxen. Dus is het ook opgelost!

Bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan