Stuurprogramma Sitecom WL-011 v2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene Kramer

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Zoals de titel doet vermoeden ben ik op zoek naar het stuurprogramma van deze draadloze netwerk kaart. De Sitecom WL-011 v2.

Ik heb deze kaart al een lange tijd, en ben in de loop der jaren de cd-rom kwijt geraakt. Maar na het leegmaken van mn laptop moet ik hem (natuurlijk) weer opnieuw instaleren. Dus nu zit ik zonder stuurprogramma.

Nu heb ik het al geprobeert met het stuurprogramma dat op de site van sitecom staat maar daar is het na veel uren nog niet mee gelukt.

Wie kan mij helpen met het weer aan de praat krijgen van mn kaartje. Of misschien zelfs een ripje maken van zijn cd. (moet het wel erg toeval zijn dat het dezelfde is)

Alvast bedankt.
Groet,
René Kramer

Na een nieuwe install moet ook vaak eerst de chipsetdrivers installeren, voor de PCI ondersteuning, daarna kun je pas de rest installeren, kijk daar eens eerst naar, denk dat de drivers op de site van Sitecom gewoon goed zijn.

Ik geloof dat ik al een eind gekomen ben.

De rest moet je zelf even afmaken. KLIK HIER

Sorry te snel gereageerd en niet goed gelezen hier.

Laatst bewerkt:
Na een nieuwe install moet ook vaak eerst de chipsetdrivers installeren, voor de PCI ondersteuning, daarna kun je pas de rest installeren, kijk daar eens eerst naar, denk dat de drivers op de site van Sitecom gewoon goed zijn.

Kun je mij vertellen wat chipsetdrivers zijn, en hoe ik die installeer.
Bedankt voor de snelle reactie.

@ Loonytune, Dat is inderdaad de driver die ik geprobeert heb maar waarmee het niet gelukt is

Laatst bewerkt:
Kijk eens op de site van de laptopbakker, en zoek de drivers voor je type, of kijk met Everst welke erin zit.

Nou ik heb even gezocht, en hier staat het tussen, het linkje: Intel Chipset Software utility 5.00.1012 (die heb ik nou dus geinstaleerd.)

Moet ik nou nog een keer het stuurprogramma instaleren van Sitecom?
Sorry dat ik misschien stomme vragen stel, maar ik ben hier niet zo een held in.

René

Edit: Ik heb geprobeert om hem opnieuw te installeren maar nu krijg ik de melding dat hij het bestandje "Am772.sys" niet kan vinden????

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan