Stuurprogramma videokaart niet compatibel met WDDM

Status
Niet open voor verdere reacties.

hosmos

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2014
Hallo!

Ik heb mijn computer laten formateren, maar nu geeft hij aan dat de videokaart niet compatibel is met WDDM. Wat er nu is geïnstalleerd is de standaard VGA grafische adapter, versie 6.1.7600.16385 (PC, Windows 7, 32-bit). Zou iemand me verder kunnen helpen?

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Geef even als het om een merk pc gaat even merk en type en ander kijk even met deze welke hardware je hebt.

Hoi,

Zoals je hier ziet zal je dan een msn nummer moeten hebben heb je die dan even de benodige software downloaden en installeren

Naamloos.png

MSN nr is 10014145
En nu krijg ik dit als ik op stuurprogramma klik
Dan moet ik op stuurprogramma grafische kaarten klikken toch? Maar daar staan alleen die van Radeon bij. Is dat dan ook degene die ik heb?

Die PC heeft als videokaart een ATI Radeon HD 5570. Dat zou dan inderdaad de juiste driver zijn.

Ok. Dan moet je eerst de oude videokaart verwijderen toch? Maar bij configuratiescherm kan ik die niet vinden bij Programma's en onderdelen. Of zit ik helemaal verkeerd?

Naamloos.png

Je hoeft alleen maar de nieuwe driver te installeren.

Maar er staat duidelijk bij dat ik de oude moet verwijderen. Hoe zit dat dan? Of geldt dat niet voor mij?

Hoi,

Na het formatteren kan je ervan uitgaan dat die er niet meer opstaat dus gewoon downloaden en installeren en je kan bij apparaat beheer kijken of alle driver geïnstalleerd zijn

Het is gelukt! Dank jullie wel! :)

Nog een vraagje..
Ik zag toevallig bij die stuurprogramma's lijst staan dat je deze: WLAN DRIVER/PILOTE AZURE WAVE AW-NU118 WIRELESS LAN CARD kon downloaden. Is dit toevallig voor draadloos internet? Ik heb namelijk nu zo'n USB voor internet omdat onze router in de schuur ligt. Mijne werkt prima, maar bij de PC van mijn zusje werkt die USB niet zo goed. Sommige grote sites werken niet bij haar. Zou dit dan een oplossing kunnen zijn voor haar?
MSN nr: 10003148

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat is fijn dat hij nu werkt:thumb: de pc van je zus is het zelfde? want anders begrijp ik niet wat je bedoeld en sommige sites werken niet zou een ander probleem kunnen zijn zet anders jou pc een op de plek van je zus en bezoek die sites eens

Nou, PC van mij zusje is ook van Medion, alleen andere type. Die hadden we ook lang geleden geformatteerd en recent weer uit de schuur gehaald. Nu blijkt dat én de audiokaart niet werkt (deze zijn geïnstalleerd, maar geluid doet het nog steeds niet: Creatix SAA7134, Hybrid Capture Device en Venyl AC'97 Codec Cobo Driver (WDM)) én dat internet het niet zo goed doet. Is erg langzaam en bijvoorbeeld afbeeldingen bij Google zoeken laat hij alleen maar een paar afbeeldingen zien. De rest blijft wit.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan