stuurprogramma voor samsung dtv dmr???

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker1969

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
We hebben een samsung tv met een samsung dongle.
Deze zorgt ervoor dat we internet op de tv hebben en de pc met de tv kunnen laten communiceren.
Er is het een en ander op mijn laptop komen te staan aan hardware doordat we met de tv bezig zijn geweest.
Nu vraagt mijn pc voortdurend om een stuurprogramma voor de samsung dtv dmr.
Ten eerste heb ik samsung hiervoor gemaild, maar ik krijg een stom antwoord dat ze mij niet kunnen helpen.
Hoezo service?
Wat is dtv dmr?
Hoe kom ik aan een stuurprogramma hiervoor?
Het zit niet op mijn laptop en online geeft het ook geen oplossing.

Goedemiddag,

Of niet gewoon op de Samsung Site om welke tv gaat het?

samsung driver

Hoi, ik heb dezelfde melding.
Via start -> netwerk ziet u netwerk devices, apparaten. Met rechtermuis op tv klikken en dan deinstalleren. Melding niet terug kom! Windows ziet iets zitten.

Om bestanden van computer te streamen? Dat gaat via Allshare. Op de samsung site te vinden. Er is een windows applicatie die niet bij de TV geleverd wordt. Met het programma kan je bestanden delen. Die kunnen dan via smart tv allshare gevonden worden en afgespeeld. 3d film downloaden en streamen. Geen blueray nodig! :)

succes

Alex

Wij hebben sinds vorige week ook een smart tv van samsung. Het is de samsung ue55d6500 en we zijn zeer tevreden over deze aankoop, een geweldige tv !!
Ik heb de draadloze verbinding gemaakt met mijn laptop en wil foto's bekijken op de tv. Ik dacht dat ik al mijn mappen zou kunnen zien verschijnen maar niet dus. Momenteel kan ik alleen maar de afbeeldingen bekijken die in de map "afbeeldingen" staan op de laptop. Ik heb dan geprobeerd om een netwerk aan te maken, eigenlijk allemaal dingen waar ik dus echt een leek in ben. Nu, het is gedeeltelijk gelukt, als ik netwerk open zie ik ook twee nieuwe iconen staan die TVUE55D6500 noemen en op de tv kan ik ook het netwerk zie van mijn laptop. Ik kan nog steeds alleen maar de afbeeldingen zien die in die hoofdmap staan. Ik had graag willen weten wat ik moet doen om al de mappen die op mijn D schijf staan te openen, of moet ik alles alles organiseren op de laptop ? De melding voor dat stuurprogramma krijg ik trouwens ook, bij de tv zat er geen cd die ik kon installeren op de computer.

Via start -> netwerk ziet u netwerk devices, apparaten. Met rechtermuis op tv klikken en dan deinstalleren. Melding niet terug kom! Windows ziet iets zitten.

Om bestanden van computer te streamen? Dat gaat via Allshare. Op de samsung site te vinden. Er is een windows applicatie die niet bij de TV geleverd wordt. Met het programma kan je bestanden delen. Die kunnen dan via smart tv allshare gevonden worden en afgespeeld. 3d film downloaden en streamen. Geen blueray nodig! :)

succes

Alex

heb jij soms een link naar deze site van Samsung ?

Ik heb het ondertussen gevonden. De windows applicatie voor Vista heb ik nu gedownload. Wat is de ALL OS download ?

succes

Alex

ik heb ondertussen samsung pc share manager kunnen downloaden en ik kan nu mijn video's en foto's bekijken op tv, alles draadloos. Welk programma heb je nodig om films in 3d af te spelen ? Dat heb ik nog niet gevonden.

Samsung TV dmr driver

Hallo Chaantal,

Welk programma heb je gedownload en waar vandaan want ik zit met het zelfde probleem.
Hoop dat je mij wilt helpen.

Dank je wel,

Martin

Hier kan je downloads vinden http://www.4shared.com/dir/35629867/4b7da4bf/Samsung_PCSM.html
Dit you tube filmpje is een stap voor stap uitleg http://www.youtube.com/watch?v=1BSDE_7NQEg

Het werkt goed voor afbeeldingen maar een film moet af en toe uploaden tijdens het afspelen. Dat vind ik persoonlijk storend. Jammer, hoe je dat kan oplossen weet ik niet en niemand kan me helpen met deze vraag. Ligt het aan de draadloze verbinding zelf, ik weet het niet.

Wat het afspelen van een 3D betreft, dat gaat super met deze tv. Ik zet gewoon mijn 3D op een usb stick, inpluggen in de tv en we kijken 3D !

Persoonlijk vind ik werken met een stick nog altijd het beste resultaat om dingen te bekijken op je tv.

In elk geval zijn wij in de wolken met onze nieuwe televisie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan