Stuurprogramma voor USBpoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanxp

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
39
Hallo,

Ik ben opzoek naar een stuurprogramma van een usb poort van mijn pc:
Microsoft Integrated USB Hub - 5.1.2600.0

Ik heb dit op google gezocht maar zonder resultaat! :rolleyes:

Alvast bedankt! :thumb:
 
Deze drivers zul je kunnen vinden op je moederbord cd,tje.
Wat voor Pc heb je wat voor moederbord!
 
Ik weet geen gegevens van me moederbord :rolleyes:
Hierbij heb ik ook geen moederbord cd.

Mijn pc is: Acer Aspire E360 ;)
 
Sorry maar ik zie niks staan voor USB :rolleyes:

Zou je voor mij een exacte link kunnen geven waar ik de juiste informatie kan vinden :D
 
Ik heb die drivers gedownload van die download pagina (http://support.acer-euro.com/drivers...60.html#driver)

Maar er staat nog steeds dat hij die USB poort niet kan vinden als ik mijn printer aansluit. :(

Het stuurprogramma wat aangegeven wordt wat ik nodig heb is: Microsoft 5.1.2600.0.
Weet iemand waar ik alleen dit stuurprogramma kan downloaden?

Alvast bedankt! :thumb:
 
Over welk besturings Systeem hebben me het?

En werkt die Printer er wel mee?
 
Mijn besturingssysteenm is windows xp.

die printer pakt hem niet op de usb poort.

het is een Acer Aspire E360
 
Re:

Werkt bijvoorbeeld een USB stick wel?? Zo ja, dan moet je de drivers downloaden van je printer. Ik weet niet welke printer je hebt, maar zoek de drivers dan bijvoorbeeld via google. En om te kijken of de usb apparaten goed werken, ga je naar deze computer, klik je met de rechtermuisknop erop en dan op eigenschappen, dan apparaatbeheer en dan usb-controlers als er uitroeptekens staan is nog steeds de fout hier, zo niet is het de printer. Mochten er uitroeptekens staan probeer dan het volgende: selecteer de usb controllers en verwijder deze, start de pc opnieuw en start de setup van amd of intel chipset, zoals ik eerder genoemd had.

Ik hoop dat het nu opgelost is.

Groetjes, stef
 
Als het goed is heeft de Aspire E360 een nForce4 chipset, daar zijn bij nVidia nieuwere drivers voor beschikbaar als bij Acer zelf, wellicht nog een optie om die te proberen

http://www.nvidia.co.uk/object/nforce_nf4_win2k_6.86_uk.html

Houdt even rekening met de Installation Notes

* Uninstall any existing nForce networking drivers prior to installing this package.
* Windows XP users must install Service Pack 1, at a minimum, prior to attempting to install this package. Failure to do so will result in the inability to support USB 2.0.
* Installation of DirectX 9.0 or higher is required in order to use NVMixer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan