Stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
hallo, ik heb een tijd geleden een Target Joystick gekocht, nu wil ik deze installeren maar hij zegt dat hij geen stuurprogramma's kan vinden, er zat geen cd bij de Joystick.

Iemand die weet wat ik nu moet doen?

joystick.JPG

Laatst bewerkt:
Had ik ook al gezocht, stond er niet bij (denk ik, want het product heet gewoon Target Joystick, staat onderop). Er staat onderop trouwens ook nog een nummer: 990002080

Tja, wanneer de driver die je wilt er niet bijstaat, dan zie ik het somber in.
Alle drivers die ze hebben staan hier waarschijnlijk, dus de goede zou erbij moeten zitten.

Enig idee hoedat die zou kunnen heten, en bestaat 'Target' eigenlijk nog wel?

Ik heb een programma met de driver voor de spelpoort erin gevonden, die werkt dus ook prima.

joystick3.JPG

Please!, iemand, HELP

Laatst bewerkt:
Maar Falco, hij heeft er nu al een die werkt.:)
Dan is het toch klaar. ;)

Geplaatst door sigma
Maar Falco, hij heeft er nu al een die werkt.:)
Dan is het toch klaar. ;)

Vreemd omdat hij sluit met: PLEASE IEMAND HELP!
Soms begrijp ik het niet meer....heb ik te veel 'Freddie' op of word ik blond ??? :D :D :D

Idd je hebt gelijk, maar boven het bericht staat dat hij er een gevonden heeft die werkt.

Misschien is hij het spoor kwijt? :)

We horen wel of hij nog een ander wil of niet. ;)

Anders ga ik niet reageren. Ik weet het dus niet.
e zien het wel.
Nog even (nog 1 flesje) en dan ga ik. Om 9 uur weer af.

groetjes
falco

ehm... ik heb dus nog geen driver voor mijn joystick gevonden, maar wel een voor de poort waar de joystick op aangesloten moet worden (Creative Game Port), snappie?

Dit is wat AIDA zegt:

joystick4.JPG

En hier zijn nog wat dingen:

joystick5.JPG

joystick6.JPG

Laatst bewerkt:
Aida ziet hem als een Microsoft product.

Jou foutmelding:
Code 28

De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd (Code 28).

Klik op Opnieuw installeren om het stuurprogramma opnieuw te installeren.

Oplossingsknop: Opnieuw installeren

Deze code geeft aan dat het apparaat niet volledig is geïnstalleerd.

U kunt dit probleem oplossen door de aanbevolen procedure te volgen. Als dat niet werkt, verwijdert u het apparaat uit Apparaatbeheer. Laat het apparaat vervolgens opnieuw detecteren door de wizard Nieuwe hardware. Als de fout blijft optreden, moet u mogelijk bijgewerkte stuurprogramma's installeren.
(bron Microsoft)

Hoe sluit je joystick aan? USB of anders?

Laatst bewerkt:
Tja, wanneer de driver die je wilt er niet bijstaat, dan zie ik het somber in.

Nou nou... het is een mooie site, maar als je echt rare dingen nodig hebt is de site van de fabrikant toch relaxter... Dus had je hier al gekeken???

Tja, maar dan zul je waarschijnlijk toch wel stiekem de volledige naam van het kreng moeten weten. Als Aida of Sisoft Sandra daarmee niet kunnen helpen en het is nergens op het ding te vinden dan....
Zal je gewoon alle drivers moeten proberen ;)

Succes i.i.g.

Ps. heb je niet nog toevallig oude drivers op je oude systeem waarop je hem eerder hebt gebruikt??? Domme vraag natuurlijk, maar er zijn soms ook domme mensen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan