stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupastal

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2005
Hallo,

Bij het installeren van mijn nieuwe printer/scanner komt er een melding van: "Ouder multipass stuurprogramma gevonden". Ik moet deze eerst verwijderen voordat ik mijn nieuwe kan installeren wordt gezegd.
Hoe of waar kan ik dit oudere stuurprogramma verwijderen? De oude printer is bij "Software" al verwijderd.

Bij apparaatbeheer rechtsklikken op de printer en dan kiezen voor stuurprog ongedaan maken.
Dan geheel verwijderen daar en afkoppelen.
Dan eerst software en drivers installeren, dan aansluiten.

werkt niet???????

Hallo,

Wat jij voorstelde heb ik gedaan maar hij komt met dezelfe foutmelding???????
Kan ik niet ergens anders drivers verwijderen?
De oude printer gebruikte ook een multipass driver, ik denk dat deze nog ergens moet zijn blijven hangen na het verwijderen van deze software.

Staat er ergens nog een map van je printer?
Zoja, verwijder deze dan.

nee.
Heb nu in het register een driver gevonden van de oude printer heb deze verwijderd. ga nu weer proberen de nieuwe te installeren.

Je hebt de printer los gekoppeld?
Zoek eens met bv. regcleaner je register af.

probeer in veilige modus te booten,deinstaleer programma,in confugiratie scherm,verwijder de map multipass in Program Files,verwijder alle verwijzingen in register voor Canon en Multipass en herstart in normale modus

misschien helpt het

aan Fransz

Had eerst een Canon MCP 190 (all-in-one) en nu een Canon Pixma MP110 (all-in-one).
Zojuist nog alle opties doorlopen maar krijgen niet gevonden wat er is blijven hangen van oude software (lees stuurprogramma).

Probeer eens het oude stuurprogramma terug te zetten en dan opnieuw te de-installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan