Stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

beefcake848

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2006
Hoi,

een tijdje geleden heb ik geprobeerd need for speed most wanted te spelen met een joypad.
dit was een sidewinder van microsoft. Dit is al een oude joypad, die ik vroeger op mijn oude PC gebruikte op 98,en hij deed het niet op windows XP, maar sinds ik dit geprobeerd hebt, valt mijn PC om de haverklap uit, en start hij zich zelf opnieuw op. Om de zoveel tijd zegt windows dan dat er een fout is, en wil hij een fouten raport versturen. Als ik dan op ja klik, kom ik op de site van microsoft, die zegt dat het probleem wordt veroorzaakt door een stuurprogramma die een noodstop maakt. Omdat het is begonnen toen ik de joypad voor het eerst op mijn nieuwe pc heb geprobeerd, denk ik dat het het stuurprogramma is van de joypad, maar die kan ik niet vinden bij apparaat beheer, maar daar weet ik niet veel vanaf, kan iemand mij helpen? mail gerust naar beefcake848@hotmail.com

Welkom op HelpMij, beefcake848 !

Nee, nier per email. Daar hebben anderen niets aan. Communiceren gaat via het forum of de chat.

Kijk eens in het logboek van windows, en zoek naar foutmeldingen rond het tijdstip van vastlopen.
Zover ik je begrijp is je sidewinder nu niet aangesloten, en kan een driver die niet geinstalleerd is dan ook niet de oorzaak zijn ?!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan