Stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey123psv

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
ik heb een probleem zodra ik een ipod of usb in mijn laptop doe komt er te staan dat ze een stuurprogramma nodig hebben terwijl ze die helemaal geen nodig hebben hoe kan dit in godsnaam.

ik heb windows vista. heeft iemand een oplossing??????

mm da is niet gelukt maar toch bedankt. maar het is niet alleen bij mijn i-pod maar ok bij een psp dusja ik snap er niks van. en mijn broer heeft ook vista en daar lukt het wel gewoon

al andere usb aansluiting geprobeerd

hoezo??? ik heb 4 aansluitingen alle 4 al geprobeerd in eentje zit mijn muis en die doet het wel gewoon

Denk dat je de mediaextender nog moet enablen/installeren via het menu Start.

Probeer eens om de ipod stuurprogramma's te verwijderen in apparaat beheer dan op nieuw opstarten en de ipod opnieuw aan sluiten.

nee niet gelukt overigens de afbeelding het pictogram van overige apparaten en de ipod is alleen als ik hem erin heb zitten.

nog iemand een oplossing

hoe want ik kan niks vinden over mediaextender?

Sorry, mijn fout, daar staat mediacenter, in apparaatbeheer rechtermuisklik op de computernaam en zoeken naar gewijzigde apparaten aanklikken, vind hij niets die mediaindexer handmatig installeren, die pictogram die je ziet bij die Ipod is daar namelijk van, vandaar mijn suggestie.

ik snap het niet echt als ik bij apparaatbheer naar gewijzigde aparten zoek krijg ik weer hetzelfde als dat ik hem er weer in doe?

Je hebt zeker alle Vista updates binnengehengelt?

Overigens kun je die extender handmatig installeren via verouderde software, lees alleen net dat die bedoeld is voor het distribueren van media bestanden via een extern aangesloten apparaat, of die gebruikt wordt door iPod lees ik nergens.

Ook lees ik wel over problemen met de iPod en Vista maar alleen over het afkoppelen, en daar zitten patches ervoor bij de updates van Vista.

Al met al heb ik geen duidelijke oplossing, misschien iemand anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan