Stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viesse

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2006
Ha fijn: Windows 7 en dus helemaal up to date!!
Dacht ik.
Bij iedere start de melding:
Er is een stuurprogramma geïnstalleerd dat stabiliteitsproblemen in het systeem veroorzaakt. Dit stuurprogbramma wordt uitgeschakeld. Neem contact op met de fabrikant van het stuurprogramma voor een update die compatibel is met deze versie van Windows.
Welk stuurprogramma?? Welke fabrikant??
Iemand een icdee?

Geen idee uiteraard, maar wellicht werkt dit.

Ga naar start > uitvoeren en type: devmgmt.msc [enter]

Kijk of er ergens uitroeptekens of andere waarschuwingen in de lijst met hardware staan. Als dat zo is, vermeld dan even waar/hoe etc.

Heb je een upgrade gedaan met win7 . Wat is dan het systeem waar het overheen gegaan is.
Of heb je een schone installatie gedaan. Heb je een 32 of 64 bit versie.
Heb je van te voren de compabiliteits test gedaan?

Laatst bewerkt:
Heb je een upgrade gedaan met win7 . Wat is dan het systeem waar het overheen gegaan is.
Of heb je een schone installatie gedaan. Heb je een 32 of 64 bit versie.
Heb je van te voren de compabiliteits test gedaan?

Nee, het is een geheel nieuwe pc met een OEM-versie van Windows 7.
Het is 32 bits en een compabiliteitstest heb ik niet gedaan; weet ook niet wat dat is of hoe daqt zou moeten.

Nieuwe PC.? Dan zou ik maar contact opnemen met de leverancier van de PC. Dan heb je zeker garantie. Breng de PC terug en laten zij win7 er even opzetten. Ik denk toch dat je nu op grote problemen stuit.

Kijk of er ergens uitroeptekens of andere waarschuwingen in de lijst met hardware staan. Als dat zo is, vermeld dan even waar/hoe etc.

Uitgeprobeerd, maar geen enkele (fout)melding.
Dus maar terug naar de winkel!
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan