stuurprogramma

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 110074
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 110074

Heb een Sony camera. Plaats het sd kaartje in laptop maar het wordt niet
herkend. Gebruik Windows 10. Vòòr 10 geen probleem. Stuurprogr. nodig?
Zo ja, waar kan ik dat vinden.
 
:confused: Heh ......

Alleen maar ALS je gegevens over jouw Sony camera ( volledige gegevens ) hier zal plaatsen andere gebruikers kunnen ze jou evt. zo-nodig driver proberen helpen vinden, anders niet ...toch ?:(

En omdat hier nu ook over W10 gaat misschien is het wat anders aan de hand, dat weten wij dus nog niet, wacht maar op meer van w10 gebruikers reacties dan ..
 
Laatst bewerkt:
Ga eens naar het configuratiescherm, apparaatbeheer en klik daar eens op "apparaten voor geheugentechnologie". Staat er dat het apparaat correct werkt?
Vervolgens klik je op eigenschappen en dan op stuurprogramma. Wat lees je daar?
 
Lees je bericht nog eens terug, maar nu vanuit het perspectief van de lezer hier op het forum. Wel heel weinig informatie!

Zo even uit de losse pols zou je toch minstens moeten vermelden:
a. Merk + type laptop (zo specifiek mogelijk)
b. Overzicht van Apparaatbeheer (= devmgmt.msc ), zodat het evt. ontbreken (of niet werken) van drivers duidelijk wordt
c. Schijfbeheer (= diskmgmt.msc ), helemaal groot gemaakt, en dan het volledige onderste deelvenster, zodat alle verwisselbare medium stations (zoals dvd en kaartlezerpoorten) worden getoond

EDIT: Ik zie dat anderen ook hebben gereageerd, maar a. t/m c. lijkt me absoluut nuttig voor een evt. oplossing.

Tijs.
 
Zie afb.

app beheer.jpg

Enigste dat NIET zichtbaar is op het plaatje, is de stuurprogramma versie. Daartoe moet je even op het tabje 'stuurprogramma' klikken.
 
Laatst bewerkt:
@shoppy, je bent om 14.15 uitgelogd van de Helpmij. Er worden hier door diverse mensen tips aan je gegeven en er worden vragen aan je gesteld (laatste bericht was om 13.41 uur), maar je reageert niet terug, ik begrijp dat niet echt........
 
Sorry had probleem. Kan gebeuren nietwaar!! Moet toch ook de tijd nemen om antwoorden te bekijken.
 
Jazeker, maar je logde ruim een half uur na het laatste berichtje uit en de gegeven adviezen / vragen, nemen nog geen 5 minuten in beslag om te lezen, te doen wat er gevraagd wordt en om een kort replytje te typen, toch? Het wel zo fijn voor degenen die jou proberen te helpen om een terugkoppeling te krijgen, al was het alleen maar omdat sommigen van ons in meerdere vragen tegelijk bezig zijn en als dan een probleemhouder uren of dagen later pas antwoordt, dan kunnen we van voor af aan weer alles gaan doorlezen, omdat we niet meer weten waar het over ging en wat er allemaal al gedaan / geadviseerd is. Dat schiet niet echt op.
Als voorbeeld de vragen uit berichtje 3, die kosten nog geen 60 seconden om te bekijken en dan nog 1 minuut om te antwoorden...............
 
Laatst bewerkt:
Nu ineens staat de vraag als opgelost genoteerd.
@shoppy: Is het probleem nu inderdaad weg en zo ja, wat heb je moeten doen om het probleem opgelost te krijgen?

Tijs.
 
Ik heb afgemeld omdat ik plotseling een privaat probleem kreeg.
Dat kan ik uiteraard niet op dit forum plaatsen.
Ik moet het voorlopig even laten liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan