Stylus pen voor Viao Fit 15A?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hijsm

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2010
Ik heb een paar jaar geleden een nieuwe laptop aangeschaft die kon worden bediend met een active Stylus pen. Helaas was het model die ik kocht zonder stylus, namelijk de Sony Viao fit 15A. En omdat Viao geen laptops en accessoires meer verkoopt moest ik op zoek gaan naar een andere stylus die zou werken op mijn laptop zodat ik notities kon schrijven en precies kon tekenen.

Ik ben destijds gegaan voor de stylus pen die word geleverd met de Surface Pro 3 omdat die ook apart te koop was. Ik wist dat die werkte omdat ik een kennis had met zo'n zelfde pen. Maar na een paar maanden begon de pen raar te doen. Het begon al te tekenen als ik de pen nog boven mijn scherm hield waardoor mijn notities vrijwel onleesbaar waren. Ik heb toen de garantie gebruikt om een nieuwe pen te krijgen en alles was weer prima. Maar na 1 of 2 maanden gebeurde weer hetzelfde.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een alternatief voor de pen voor Surface Pro 3. Die ik dus kan gebruiken voor mijn Viao Fit 15A.

Ik weet niet wat wel en niet zou werken dus als iemand dat weet zou ik het graag willen weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan