• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

sub menu's in excel 2010 verdwijnen na elke behandeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

davylenders123

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
We werken sinds kort met excel 2010 op het werk.

Eerst was er niets aan de hand dan had ik de menubalk en waren de sub menu's ook steeds zichtbaar.
Nu moet ik elke keer op menu klikken en dan krijg ik het pas te zien wat er onder zit en als ik dan bv op vet klik spring de menubalk terug weg.
vb ik klik op start dan komt alles wat onder start zit te voorschijnen in een balk en als ik daar dan 1 optie aanklik sprint de balk terug weg en moet ik opnieuw op start klikken.
Heb een excel toegevoegd waar 2 print screens inzitten de eerste is hoe ik het steeds zie enkel de menu s.
2de is hoe het eigenlijk zichtbaar zou moeten zijn met sub menus erbij.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.

Bijlagen

Ik denk dat je dit bedoelt. Klik op het groene pijltje rechts bovenin en selecteer dan de onderste keuze:
Lint.jpg

N.B.
Ik heb hier alleen Office 2013 en weet zo niet of dat in Office 2010 hetzelfde is. Maar dan zal het toch in die richting zijn.

Laatst bewerkt:
Edmoor

Het ziet er in excel 2010 iets anders uit maar is ook rechts boven via het pijltje dat je dat kan aanpassen.

Bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan