Sub7 achtig kuurtje...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabrio

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2003
Goedenavond...

Kheb wat problemen met me Brander.. Ik zat te counterstriken en opeens schiet me brander een paar keer open en dicht... Toen sloot ik het af en nu blijft die af en toe weer gaan... Het is niet hetzelfde ritme...
Het lijkt een beetje op Sub7 of iets dergelijks.
Ik heb geen idee wat het kan zijn.

Kheb een .jpg van me taakplanner bijgevoegd.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Kheb verder geen verdachte bestande gedownload of gemailed gekregen. Ik heb Norton virus scanner...
Ik ben nu aan het scannen, maar hij heeft nog niks gevonden. NMain.exe in taakplanner is Norton.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Bijlagen

• taakplanner.jpg
    taakplanner.jpg
    69,2 KB · Weergaven: 47
Bedankt voor de tip hij is aan het scannen....
Firewall heb ik ja..

Housecall heeft niks gevonden...
De brander is al een minuut of 10 gestopt met open en dicht gaan... Ik heb geen idee waardoor...

Tot slot zou je nog even hier kunnen testen of je firewall goed is afgesteld.

Geplaatst door Gabrio
Kheb wat problemen met me Brander.. Ik zat te counterstriken en opeens schiet me brander een paar keer open en dicht

Gabrio,
was je toevallig aan het branden toen dit gebeurde?

Ik dacht dat die eindelijk was opgehouden maar hij begint net weer als een gek te klapperen....

Ik heb de stroom van de brander er even afgehaald want ik wordt niet goed van dat ding....

De TrojanHunter vind nix.. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik hem niet in veilige modus heb gedraaid.... Ik heb geen idee hoe dat moet in XP.

De Firewall test was positief hij vond een lek.....
Ik heb een getweakte alcatel modem

Laatst bewerkt:
als ie aan 't klapperen is moet je je internet-verbinding es platleggen, liefst hardware-matig. zie je of 't aan de drive ligt of dat er echt eentje met een backdoor aan 't spelen is

Inderdaad ff je kabel van het internet eruit halen, zodat je geen verbinding meer hebt.

In veilige modus komt je door tijdens het opstarten op (continu) F8 te drukken.(na het eerste "Dos" scherm)
Je krijgt dan een menu waarin je voor veilige modus kan kiezen.

Kheb me modem is uitgegooid en hij bleef klepperen... Dus ligt toch aan de hardware... Me koeler draait gewoon.... Verder kan ik niets vreemds ontdekken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan