Subcategorien niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suchard

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Ik heb bv. categorie Baby>Letters>Lightblue dit laat ie in de bovenste balk zien, maar in het menu aan de linkerkant zie je alleen Baby>Letter

Zie

Nu wil ik de subcategorie ook zien in het menu aan de linkerkant.

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?Schermafbeelding 2013-02-28 om 18.57.14.png

Dit is opencart.

Laatst bewerkt:
Om dit aan te kunnen passen zou ik eens echt moeten kijken in de harde code van je server. Ik moet daar eens kijken hoe OpenCard in verticale modules omgaat met sub categorieën. Dit kan ik no aanpassen door alleen in je template bestanden te snuffelen. Waar heb jij je server draaien? thuis of een hosting pakket? Ik kan je zondag wel ff hiermee helpen maar dan moet ik een inlog naar een eventuele ftp hebben. Stuur ff een PM met wat je vind over mijn voorstel.

Groetjes Paul

Hoi Paul,

Ik kan je geen pm sturen want ik ben geen verenigingslid oid. Jij kunt mij wel mailen of anders via het contactformulier van mijn aanstaande webshop.
Maar ik heb nog een kleine waslijst met aanpassingen die ik wil maken op het template.

Ik heb al vragen op het opencart forum staan, maar het lijkt wel of mijn posts daar onzichtbaar zijn, maw ik krijg geen reacties.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje huiverig ben om een "vreemde" mijn inloggegevens te sturen. Al die verhalen over hacken en wat nog meer, en de film "The Net" ben ik ook nog niet vergeten ;-)
Dan zou ik misschien toch meer van je willen weten.

Maar zou ik hetgeen wat je wilt weten niet kunnen opzoeken?? En dan de code plakken in een kladblok document?

ik heb je contact formulier ingevuld met mijn gegevens en andere uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan