subdomein doorverwijzen naar domein naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mschaper

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2005
Berichten
330
hallo

ik heb even een vraag

mijn dochter is vorige week geboren en nu wil ik voor haar een site maken

ik zelf een eigen site www.m-schaper.nl

en wil ik een subdomein van mijn eigen site koppellen aan haar domein naam die ik zojuist heb geregisteert

bijvoorbeeld

ik maak een subdomein aan met het volgende rose.m-schaper.nl
en als ik dan in typ in de adresbalk van internet www.rose-schaper.nl dan moet zeg maar de inhoud te zien zijn van mijn subdomein

en bij mijn huidige webhosting doen ze dat niet
kan alleen maar een nieuwe domein koppelen aan mijn huidige hosting pakket maar dan bestaat mijn eigen site niet meer als ik daar dus een site voor haar maak en dat wil ik dus niet

hopenlijk begrijpen jullie wat ik bedoel

bij voorbaat dank voor jullie hulp

met vriendelijke groet

m schaper
 
Als je hosting provider je geen toegang geeft tot het maken van subdomeinen, dan houdt het op. Kijk eens in je pakket voorwaarden of ze je subdomeinen aanbieden? De meeste standaard pakketten doen dat namelijk niet en dan mag je maar 1 domein hebben, en zul je een tweede pakket moeten kopen voor je nieuwe site.
 
Als je hosting provider je geen toegang geeft tot het maken van subdomeinen, dan houdt het op. Kijk eens in je pakket voorwaarden of ze je subdomeinen aanbieden? De meeste standaard pakketten doen dat namelijk niet en dan mag je maar 1 domein hebben, en zul je een tweede pakket moeten kopen voor je nieuwe site.

bij mijn hosting kan ik onbeperkt subdomeinen aan maken maar daar gaat het niet om

het gaat mij erom dat ik die subdomein kan doorlinken naar haar eigen domein naam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan