Submap contactpersonen delen met collega's

Status
Niet open voor verdere reacties.

popmarter

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hallo,

Weet iemand of je een submap binnen contactpersonen in Outlook 2003 kunt delen met collega's van een afdeling?

Voorbeeld: Stel, ik heb een map "Klanten Buitenland" bij Contactpersonen waar ik mijn collega's inzage en bewerkingsrechten wil geven. Ik wil ook dat de beeldopmaak bij een ieder gelijk is (dezelfde kolommen e.d.).

Graag wat tips.

Hoi,

Ja, dat kan, mits bij jullie een Exchange-server (of nieuwer) van Microsoft gebruikt wordt.
Je kunt dan tot op 'mapniveau' diverse toegangsrechten verlenen aan andere netwerkaccounts.
Hoe de weergave is, bepaalt de betreffende gebruiker echter zelf. Als de weergave gekoppeld is aan de betreffende contactpersonenmap kunnen ze die wél gebruiken binnen hun eigen outlook-versie via de gebruikelijke menu-opties of de werkbalk 'Geavanceerd'.

Hoi,

Ja, dat kan, mits bij jullie een Exchange-server (of nieuwer) van Microsoft gebruikt wordt.
Je kunt dan tot op 'mapniveau' diverse toegangsrechten verlenen aan andere netwerkaccounts.
Hoe de weergave is, bepaalt de betreffende gebruiker echter zelf. Als de weergave gekoppeld is aan de betreffende contactpersonenmap kunnen ze die wél gebruiken binnen hun eigen outlook-versie via de gebruikelijke menu-opties of de werkbalk 'Geavanceerd'.

Dank voor je reactie. Ik werk binnen een ministerie, dus dat zal dan wel kunnen. Ik ga zoeken naar een tutorial. Als iemand wat weet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan